V obchodě stojí čokoláda normálně 26 kč, v týdenní akci je
prodávána za 12 kč. Z těch 12-ti korun, má pár korun samotný obchod,
pak nějací dodavatelé a samozřejmě nakonec ta čokoládovna.
Zajímá mě kolik potom musí být výrobní cena čokolády, že se jim to
pořád vyplatí.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 3974 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jiná inteligentní odpověď
Supermakety nemají žádného dodavatele. Oni odebírají ve velkém přímo od výrobce. Proto jim menší obchody nemohou konkurovat. Pokud zlevní 50% tak věz že stále prodávají se ziskem. Takže jediné co z tvé inteligentní otázky lze vyvodit, že prodávají čokoládu mimo akci s více než 50% rabatem.
0 Nominace Nahlásit |
Jiná inteligentní odpověď
U akčního zboží může jít obchod i do záporné marže. Do ztráty se však nedostane, protože zákazník zpravidla koupí kromě akčního zboží i zboží s běžnou marží. Příklad s čokoládou není typický. Slevy na akčním zboží jsou většinou do 30%, takže je to jen snížení marže. Např. Tesco má marži 34,8 %.
0 Nominace Nahlásit |
Jiná inteligentní odpověď
Doplňuji:
Supermarkety velice rádi nachytají zákazníky na akční slevy ale
neprodělají. Jak to dělají?
Co z toho vyplývá. Supermarkety mají skoro vždy zisk. Zákazník a
výrobce prodělá.
A NĚKDO toto u nás v minulosti povolil a NIKDO s tím nic nenadělá, nebo
spíše NECHCE udělat, protože dostane dobré všimné.
Upravil/a: suaeda
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8209 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2713 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |