Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 17.září 11:39

Také vám připadá chování této učitelky vhodné spíš na 1. stupeň ZŠ, než ke třídě maturantů?

Vzdělání a práce – Střední školy

Chtěl bych se vás zeptat, zda vám připadá vhodné chování naší němčinářky. Ta nám, kteří budeme za rok maturovat a jsme všichni alespoň věkem dospělí, vždy zadává domácí úkoly (prý abychom se průběžně připravovali;z něm­činy chce maturovat jeden člověk z 24členné skupiny, ostatní by se chtěli věnovat spíš svým maturitním předmětům, navíc v našem věku už by to mohla nechat na nás, jak se budeme připravovat) a za 3 nesplněné dává pětku. Když zapomeneme učebnici nebo sešit, musíme se na začátku hodiny omluvit, jinak nám taky napíše pětku. Když při probírání narazíme na nějaké slovíčko, které podle ní ještě neznáme, kontroluje, zda si je všichni zapsali do sešitů a běda tomu, kdo by si je nezapsal, tomu by dala pětiminutovou přednášku o tom, že je už maturant a proto si má psát všechno, co si ona usmyslí a po zbytek hodiny si do dotyčného při každé příležitosti rýpne.

Také vám její chování přijde vhodné (či spíše snesitelné) na 1. stupni ZŠ, ale ne v maturitním ročníku gymnázia?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 17.září 12:21

Také vám připadá chování této učitelky vhodné spíš na 1. stupeň ZŠ než ke třídě maturantů?

Vzdělání a práce – Střední školy

Chtěl bych se vás zeptat, zda vám připadá vhodné chování naší němčinářky. Ta nám, kteří budeme za rok maturovat a jsme všichni alespoň věkem dospělí, vždy zadává domácí úkoly (prý abychom se průběžně připravovali;z něm­činy chce maturovat jeden člověk z 24členné skupiny, ostatní by se chtěli věnovat spíš svým maturitním předmětům, navíc v našem věku už by to mohla nechat na nás, jak se budeme připravovat) a za 3 nesplněné dává pětku. Když zapomeneme učebnici nebo sešit, musíme se na začátku hodiny omluvit, jinak nám taky napíše pětku. Když při probírání narazíme na nějaké slovíčko, které podle ní ještě neznáme, kontroluje, zda si je všichni zapsali do sešitů a běda tomu, kdo by si je nezapsal, tomu by dala pětiminutovou přednášku o tom, že je už maturant, a proto si má psát všechno, co si ona usmyslí, a po zbytek hodiny si do dotyčného při každé příležitosti rýpne.

Také vám její chování přijde vhodné (či spíše snesitelné) na 1. stupni ZŠ, ale ne v maturitním ročníku gymnázia?