Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.duben 18:16

Poč lidí naivně věří informacím které si pečlivě neověří?

Kultura a společnost – Náboženství

Současnost je plná informací které lidem škodí ekonomicky a psychicky, kontrola zde selhala a nikdo nepostihuje ty co se snaží pomocí škodlivých informací získat pro sebe; výhody, jistoty, moc, bohatství, popularitu, svatost, atd. Je třeba začít s bojem proti chybným informacím a chybným programům které jsou složené z chybných informací. Podívejme se třeba na; politiku, náboženství, reklamu, pohádky, atd. zde je mnoho chybných informací a je třeba očistit tyto organizace od chybných informací, podívejme se třeba na otázku zázraků a slibů, slibovat to, že Ano, bude po volbách lépe, nebo že po smrti bude věřícím v ráji lépe, je chybná dezinformace.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.duben 18:21

Poč lidí naivně věří informacím, které si pečlivě neověří?

Kultura a společnost – Náboženství

Současnost je plná informací, které lidem škodí ekonomicky a psychicky, kontrola zde selhala a nikdo nepostihuje ty, co se snaží pomocí škodlivých informací získat pro sebe; výhody, jistoty, moc, bohatství, popularitu, svatost, atd. Je třeba začít s bojem proti chybným informacím a chybným programům, které jsou složené z chybných informací. Podívejme se třeba na politiku, náboženství, reklamu, pohádky, atd. zde je mnoho chybných informací a je třeba očistit tyto organizace od chybných informací, podívejme se třeba na otázku zázraků a slibů, slibovat to, že Ano, bude po volbách lépe, nebo že po smrti bude věřícím v ráji lépe, je dezinformace.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 8.duben 9:26

Proč lidí naivně věří informacím, které si pečlivě neověří?

Kultura a společnost – Náboženství

Současnost je plná informací, které lidem škodí ekonomicky a psychicky, kontrola zde selhala a nikdo nepostihuje ty, co se snaží pomocí škodlivých informací získat pro sebe; výhody, jistoty, moc, bohatství, popularitu, svatost, atd. Je třeba začít s bojem proti chybným informacím a chybným programům, které jsou složené z chybných informací. Podívejme se třeba na politiku, náboženství, reklamu, pohádky, atd. zde je mnoho chybných informací a je třeba očistit tyto organizace od chybných informací, podívejme se třeba na otázku zázraků a slibů, slibovat to, že Ano, bude po volbách lépe, nebo že po smrti bude věřícím v ráji lépe, je dezinformace.