Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.listopad 15:43

Pamatuji si, že reklama se nevysílala uprostřed filmů. Neexistovaly komelrlční TV, k které z reklamy žijí.

Vzpomínám si n a pan a Vajíčko, který zboží doporučoval, ale nevnucoval.

Pamatuji si některé slogany – My zíráme, vy zíráte – Vizír.

Více o reklamě se dovíte v odkazu.. Reklamě jsem nepodléhala, takže jsem ji vypustila z paměti.

" Vlastní reklamní oddělení zřídila Československá televize v roce 1966. Mělo jedenadvacet kmenových zaměstnanců, kteří spolupracovali s dalšími třemi stovkami externistů – výtvarníků, animátorů, kameramanů, scenáristů a režisérů.

Výsledky jejich činnosti vyplňovaly nejen dvě pravidelné večerní relace, ale také přestávky ve sportovních přenosech.

Během jednoho měsíce odvysílala televize asi čtyři sta minut reklamních pořadů. Objednávaly je výrobní podniky i obchodní organizace, například Česká státní pojišťovna, potravinářský obchod Pramen, Sazka, Klenoty nebo Obchod textilem

Pro dalších více než dvě stě klientů vyráběla televize ročně asi 1200 reklamních filmů v celkové délce kolem 1400 minut."

http://padesat­ky.info/19671968/­122-pan-vajicko-charakter-ceskoslovenske-reklamy

Můžete si spočítat, kolik minut denně připadalo na reklamy ve srovnání se současností. Navíc nebylo uprostřed filmů či pořadů.
.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.listopad 15:47

Pamatuji si, že reklama se nevysílala uprostřed filmů. Neexistovaly komelrlční TV, k které z reklamy žijí.

Vzpomínám si na pana Vajíčko, který zboží doporučoval, ale nevnucoval.

Pamatuji si některé slogany -My zíráme, vy zíráte – Vizír. Hera – bohyně naší kuchyně. Vanish, skvrn a špíny se zbavíš. Práček xxx vypere dočista do čista. atd.

Více o reklamě se dovíte v odkazu.. Reklamě jsem nepodléhala, takže jsem ji vypustila z paměti , připomněla jsem si některé slogany.

" Vlastní reklamní oddělení zřídila Československá televize v roce 1966. Mělo jednadvacet kmenových zaměstnanců, kteří spolupracovali s dalšími třemi stovkami externistů – výtvarníků, animátorů, kameramanů, scenáristů a režisérů.

Výsledky jejich činnosti vyplňovaly nejen dvě pravidelné večerní relace, ale také přestávky ve sportovních přenosech.

Během jednoho měsíce odvysílala televize asi čtyři sta minut reklamních pořadů. Objednávaly je výrobní podniky i obchodní organizace, například Česká státní pojišťovna, potravinářský obchod Pramen, Sazka, Klenoty nebo Obchod textilem

Pro dalších více než dvě stě klientů vyráběla televize ročně asi 1200 reklamních filmů v celkové délce kolem 1400 minut."

http://padesat­ky.info/19671968/­122-pan-vajicko-charakter-ceskoslovenske-reklamy

Můžete si spočítat, kolik minut denně připadalo na reklamy ve srovnání se současností. Navíc nebylo uprostřed filmů či pořadů.
.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.listopad 17:00

Pamatuji si, že reklama se nevysílala uprostřed filmů. Neexistovaly komelrlční TV, k které z reklamy žijí.

Vzpomínám si na pana Vajíčko, který zboží doporučoval, ale nevnucoval.

Pamatuji si některé slogany -My zíráme, vy zíráte – Vizír. Hera – bohyně naší kuchyně. Vanish, skvrn a špíny se zbavíš. Prášek xxx vypere dočista do čista. atd. Ale zřejmě nepatří k „Vajíčkovi“.

Více o reklamě se dovíte v odkazu.. Reklamě jsem nepodléhala, takže jsem ji vypustila z paměti , připomněla jsem si některé slogany.

" Vlastní reklamní oddělení zřídila Československá televize v roce 1966. Mělo jednadvacet kmenových zaměstnanců, kteří spolupracovali s dalšími třemi stovkami externistů – výtvarníků, animátorů, kameramanů, scenáristů a režisérů.

Výsledky jejich činnosti vyplňovaly nejen dvě pravidelné večerní relace, ale také přestávky ve sportovních přenosech.

Během jednoho měsíce odvysílala televize asi čtyři sta minut reklamních pořadů. Objednávaly je výrobní podniky i obchodní organizace, například Česká státní pojišťovna, potravinářský obchod Pramen, Sazka, Klenoty nebo Obchod textilem

Pro dalších více než dvě stě klientů vyráběla televize ročně asi 1200 reklamních filmů v celkové délce kolem 1400 minut."

http://padesat­ky.info/19671968/­122-pan-vajicko-charakter-ceskoslovenske-reklamy

Můžete si spočítat, kolik minut denně připadalo na reklamy ve srovnání se současností. Navíc nebyly uprostřed promítaných filmů či pořadů.