Odpověděl/a – 12.listopad 15:43
Pamatuji si, že reklama se nevysílala uprostřed filmů. Neexistovaly komelrlční TV, k které z reklamy žijí.
Vzpomínám si n a pan a Vajíčko, který zboží doporučoval, ale nevnucoval.
Pamatuji si některé slogany – My zíráme, vy zíráte – Vizír.
Více o reklamě se dovíte v odkazu.. Reklamě jsem nepodléhala, takže jsem ji vypustila z paměti.
" Vlastní reklamní oddělení zřídila Československá televize v roce 1966. Mělo jedenadvacet kmenových zaměstnanců, kteří spolupracovali s dalšími třemi stovkami externistů – výtvarníků, animátorů, kameramanů, scenáristů a režisérů.
Výsledky jejich činnosti vyplňovaly nejen dvě pravidelné večerní relace, ale také přestávky ve sportovních přenosech.
Během jednoho měsíce odvysílala televize asi čtyři sta minut reklamních pořadů. Objednávaly je výrobní podniky i obchodní organizace, například Česká státní pojišťovna, potravinářský obchod Pramen, Sazka, Klenoty nebo Obchod textilem
Pro dalších více než dvě stě klientů vyráběla televize ročně asi 1200 reklamních filmů v celkové délce kolem 1400 minut."
Můžete si spočítat, kolik minut denně připadalo na reklamy ve
srovnání se současností. Navíc nebylo uprostřed filmů či pořadů.
.
Odpověděl/a – 12.listopad 15:47
Pamatuji si, že reklama se nevysílala uprostřed filmů. Neexistovaly komelrlční TV, k které z reklamy žijí.
Vzpomínám si na pana Vajíčko, který zboží doporučoval, ale nevnucoval.
Více o reklamě se dovíte v odkazu.. Reklamě jsem nepodléhala, takže jsem ji vypustila z paměti , připomněla jsem si některé slogany.
" Vlastní reklamní oddělení zřídila Československá televize v roce 1966. Mělo jednadvacet kmenových zaměstnanců, kteří spolupracovali s dalšími třemi stovkami externistů – výtvarníků, animátorů, kameramanů, scenáristů a režisérů.
Výsledky jejich činnosti vyplňovaly nejen dvě pravidelné večerní relace, ale také přestávky ve sportovních přenosech.
Během jednoho měsíce odvysílala televize asi čtyři sta minut reklamních pořadů. Objednávaly je výrobní podniky i obchodní organizace, například Česká státní pojišťovna, potravinářský obchod Pramen, Sazka, Klenoty nebo Obchod textilem
Pro dalších více než dvě stě klientů vyráběla televize ročně asi 1200 reklamních filmů v celkové délce kolem 1400 minut."
Můžete si spočítat, kolik minut denně připadalo na reklamy ve
srovnání se současností. Navíc nebylo uprostřed filmů či pořadů.
.
Odpověděl/a – 12.listopad 17:00
Pamatuji si, že reklama se nevysílala uprostřed filmů. Neexistovaly komelrlční TV, k které z reklamy žijí.
Vzpomínám si na pana Vajíčko, který zboží doporučoval, ale nevnucoval.
Více o reklamě se dovíte v odkazu.. Reklamě jsem nepodléhala, takže jsem ji vypustila z paměti , připomněla jsem si některé slogany.
" Vlastní reklamní oddělení zřídila Československá televize v roce 1966. Mělo jednadvacet kmenových zaměstnanců, kteří spolupracovali s dalšími třemi stovkami externistů – výtvarníků, animátorů, kameramanů, scenáristů a režisérů.
Výsledky jejich činnosti vyplňovaly nejen dvě pravidelné večerní relace, ale také přestávky ve sportovních přenosech.
Během jednoho měsíce odvysílala televize asi čtyři sta minut reklamních pořadů. Objednávaly je výrobní podniky i obchodní organizace, například Česká státní pojišťovna, potravinářský obchod Pramen, Sazka, Klenoty nebo Obchod textilem
Pro dalších více než dvě stě klientů vyráběla televize ročně asi 1200 reklamních filmů v celkové délce kolem 1400 minut."
Můžete si spočítat, kolik minut denně připadalo na reklamy ve srovnání se současností. Navíc nebyly uprostřed promítaných filmů či pořadů.