Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.duben 18:49

Slušné chování upadá spolu s dobrými mravy.

Je to dáno výchovou, pocitu bezpečí a rozmazleností na běžném denním pořádku mládeže (žádný pocit odpovědnosti, strachu, respektu, nebezpečí – např. z války) a hlavně školním prostředí, kde se to všechno učí (místo založené na všeobecně špatných konvencích, nekázni, volných mravech a sprosté mluvě)… rodiče se diví, kde se jejich deseti či devítileté dítě naučilo sprostá slova, a to dokonce taková, které by v jeho věku nemělo vůbec znát.

Nikdo nikoho o dobrých mravech neučí a většina lidí se je nemůže samo naučit.

Žádné (vůdcovské – vzorové) autority, špatné školství, forma vlády, lhostejnost různých „autorit“ (politiků, učitelů aj osobností, kteří buď jdou ostatním ještě „příkladem“ anebo jsou k špatným mravům přinejmenším lhostejní), atd…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.duben 18:53

Slušné chování upadá spolu s dobrými mravy.

Je to dáno výchovou, pocitem bezpečí a rozmazleností na běžném denním pořádku mládeže (žádný pocit odpovědnosti, strachu, respektu, nebezpečí – např. z války) a hlavně školním prostředí, kde se to všechno učí (místo založené na všeobecně špatných konvencích, nekázni, volných mravech a sprosté mluvě)… rodiče se diví, kde se jejich deseti či devítileté dítě naučilo sprostá slova, a to dokonce taková, které by v jeho věku nemělo vůbec znát.

Nikdo nikoho o dobrých mravech neučí a většina lidí se je nemůže samo naučit.

Žádné (vůdcovské – vzorové) autority, špatné školství, forma vlády, lhostejnost různých „autorit“ (politiků, učitelů aj osobností, kteří buď jdou ostatním ještě „příkladem“ anebo jsou k špatným mravům přinejmenším lhostejní), atd…