Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.leden 20:27

Pokleslý? Dnes je to bohužel STANDARDEM! :D :D :D
Důvod to číst ti dávat NEBUDU, jsem sice parchant, ale ne zase až takový. Je mi jasné, že kdybys ho ode mne dostal, už bys z té žumpy hlavu nkdy nevytáhl! ;) :D

Hele, to ještě NIC NENÍ! Četls někdy „Cosmopolitan“? (taková bejkárna pro ženský) Vyjma tebou popsaných závažných skutečností obsahuje pochopitelně i mraky reklamy. Podobně jako u časáků orientujících se na muže, kde se mi snaží velmi často prodat od Auta po Žiletky (polo)nahá ženská zde je reklamní tlak vyvíjen podobně, jen zaměření je jiné.

Většina reklam byla ve stylu: „Buďte sebevědomé!“, „Buďtě krásné!“, „Buďte aktivní!“

Co by asi usoudili emzáci z takových informačních perel? Nejspíš že chlap je jednoúčelový sexuálně orientovaný subjekt, zatímco ženy jsou ušlápnutá, ošklivá a líná stvoření ;) :D :D

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.leden 11:13

Pokleslý? Dnes je to bohužel STANDARDEM! :D :D :D
Důvod to číst ti dávat NEBUDU, jsem sice parchant, ale ne zase až takový. Je mi jasné, že kdybys ho ode mne dostal, už bys z té žumpy hlavu nikdy nevytáhl! ;) :D

Hele, to ještě NIC NENÍ! Četls někdy „Cosmopolitan“? (taková bejkárna pro ženský) Vyjma tebou popsaných závažných skutečností obsahuje pochopitelně i mraky reklamy. Podobně jako u časáků orientujících se na muže, kde se mi snaží velmi často prodat od Auta po Žiletky (polo)nahá ženská zde je reklamní tlak vyvíjen podobně, jen zaměření je jiné.

Většina reklam byla ve stylu: „Buďte sebevědomé!“, „Buďte krásné!“, „Buďte aktivní!“

Co by asi usoudili emzáci z takových informačních perel? Nejspíš že chlap je jednoúčelový sexuálně orientovaný subjekt, zatímco ženy jsou ušlápnutá, ošklivá a líná stvoření ;) :D :D

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.leden 11:14

Pokleslý? Dnes je to bohužel STANDARDEM! :D :D :D
Důvod to číst ti dávat NEBUDU, jsem sice parchant, ale ne zase až takový. Je mi jasné, že kdybys ho ode mne dostal, už bys z té žumpy hlavu nikdy nevytáhl! ;) :D

Hele, to ještě NIC NENÍ! Četls někdy „Cosmopolitan“? (taková bejkárna pro ženský) Vyjma tebou popsaných závažných skutečností obsahuje pochopitelně i mraky reklamy. Podobně jako u časáků orientujících se na muže, kde se mi snaží velmi často prodat od Auta po Žiletky (polo)nahá ženská zde je reklamní tlak vyvíjen podobně, jen zaměření je jiné.

Většina reklam byla ve stylu: „Buďte sebevědomé!“, „Buďte krásné!“, „Buďte aktivní!“

Co by asi usoudili emzáci z takových informačních perel? Nejspíš že chlap je jednoúčelový sexuálně orientovaný subjekt, zatímco ženy jsou ušlápnutá, ošklivá a líná stvoření ;) :D :D