Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.srpen 13:17

  1. Myslím si, že vycházejí z toho, že salám Vysočina je kvalitní, stejně jako KDU-ČSL.
  2. Může to být namířené proti hnutí ANO – Babišově kavárně, reklamám na vodňanské kuře, které je z Polska, na rozdíl od salámu Vysočina.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.srpen 18:02

  1. Třeba vycházejí z toho, že suchý salám Vysočina je kvalitní stejně jako KDU-ČSL, že vydrží …
  2. Může to být namířené proti hnutí ANO – Babišově kavárně, reklamám na vodňanské kuře, které je z Polska, navíc vlastní Kostelecké uzeniny, kde se vyrábí Vysočina.

--
Že jsem správně tipovala v bodě 2, jsem se přesvědčila v odkazu:

"Křesťanští demokraté postavili svou krajskou kampaň na hesle: „Nemáme to na salámu!!“

Heslo kampaně ostře vymezuje vztah vysočinské KDU-ČSL k Andreji Babišovi, vlastníkovi koncernu Agrofert pod který patří například Kostelecké uzeniny, výrobce salámu Vysočina.

Z lidoveckého hesla volební kampaně zavládl šok v hnutí ANO na Vysočině

„Do dnešního dne jsem považovala KDU za stranu, která má jasné hodnoty a směr. Pokud toto heslo myslí vážně, tak je to z mého pohledu smutná známka dekadence a populismu. Navíc, timto způsobem se vymezovat vůči koaličnímu partnerovi je skutečně nedůstojné. A v neposledni řadě, zavání šovinizmem. Ale každý svého štěsti strůjcem,“ řekla Občasníku opoziční jihlavská zastupitelka Jana Mayerová (ANO)."
http://www.ob­casnik.eu/kraj­ska-kampan-kdu-csl-vysocina-nemame-to-na-salamu/