Odpověděl/a – 24.srpen 13:17
Odpověděl/a – 24.srpen 18:02
--
Že jsem správně tipovala v bodě 2, jsem se přesvědčila v odkazu:
"Křesťanští demokraté postavili svou krajskou kampaň na hesle: „Nemáme to na salámu!!“
Heslo kampaně ostře vymezuje vztah vysočinské KDU-ČSL k Andreji Babišovi, vlastníkovi koncernu Agrofert pod který patří například Kostelecké uzeniny, výrobce salámu Vysočina.
Z lidoveckého hesla volební kampaně zavládl šok v hnutí ANO na Vysočině
„Do dnešního dne jsem považovala KDU za stranu, která má jasné
hodnoty a směr. Pokud toto heslo myslí vážně, tak je to z mého pohledu
smutná známka dekadence a populismu. Navíc, timto způsobem se vymezovat
vůči koaličnímu partnerovi je skutečně nedůstojné. A v neposledni
řadě, zavání šovinizmem. Ale každý svého štěsti strůjcem,“ řekla
Občasníku opoziční jihlavská zastupitelka Jana Mayerová (ANO)."
http://www.obcasnik.eu/krajska-kampan-kdu-csl-vysocina-nemame-to-na-salamu/