Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.listopad 14:48

Řádně vygenerovaný QR kód pro platbu obsahuje všechny údaje a je jedno, jestli je u příjemce přečten mobilní aplikací nebo bankomatem.
Kde je chyba ale nezjistíme, když QR kód nevidíme. Doporučuju zaslaný kód zkusit přečíst aplikací – pokud to půjde, tak je chyba v bankomatu. Spíš si ale myslím, že jste špatně vygenerovala kód. S tím vám ale nepomůžu, George nepoužívám.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.listopad 14:50

Řádně vygenerovaný QR kód pro platbu obsahuje všechny údaje a je jedno, jestli je u příjemce přečten mobilní aplikací nebo bankomatem.
Kde je chyba ale nezjistíme, když QR kód nevidíme. Doporučuju zaslaný kód zkusit přečíst aplikací – pokud to půjde, tak je chyba v bankomatu. Spíš si ale myslím, že jste špatně vygenerovala kód. S tím vám ale nepomůžu, George nepoužívám.

EDIT: odpověď AI je mimo, ale navedla na mě na doplnění: platby pomocí skenování QR kódů přímo v bankomatech nabízí jen ČS – má příjemce kartu ČS a zkoušel to v jejím bankomatu, že?