Odpověděl/a – 22.listopad 14:48
Řádně vygenerovaný QR kód pro platbu obsahuje všechny údaje a je
jedno, jestli je u příjemce přečten mobilní aplikací nebo bankomatem.
Kde je chyba ale nezjistíme, když QR kód nevidíme. Doporučuju zaslaný kód
zkusit přečíst aplikací – pokud to půjde, tak je chyba v bankomatu.
Spíš si ale myslím, že jste špatně vygenerovala kód. S tím vám ale
nepomůžu, George nepoužívám.
Odpověděl/a – 22.listopad 14:50
Řádně vygenerovaný QR kód pro platbu obsahuje všechny údaje a je
jedno, jestli je u příjemce přečten mobilní aplikací nebo bankomatem.
Kde je chyba ale nezjistíme, když QR kód nevidíme. Doporučuju zaslaný kód
zkusit přečíst aplikací – pokud to půjde, tak je chyba v bankomatu.
Spíš si ale myslím, že jste špatně vygenerovala kód. S tím vám ale
nepomůžu, George nepoužívám.
EDIT: odpověď AI je mimo, ale navedla na mě na doplnění: platby pomocí skenování QR kódů přímo v bankomatech nabízí jen ČS – má příjemce kartu ČS a zkoušel to v jejím bankomatu, že?