Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 14:13

Měl byste si uvědomit, co jste se učil o jazykových prostředcích, a pokusit se druh určit sám. Vždy vám nebude někdo radit. Pokud jde o domkýácí úkol, take nebud učitel hodnotio vás, protože jste se nesnažil.

Jazykové prsotředky Jsou nepřímá pojmenování skutečnosti , tedy zvláštní jazykové obraty či různé slovní hříčky metafora. Metonymie, synekdocha, opersonifiakce přirovnání, oxymóron, ironie. hyperbola.

Když řeknu "hraje první housle " jdeo houslistu v orchestrutv orcesstru = má vedoucí psotavení.
Jenže může někdo hrát i první housle ve společnosti, v partěš apod. Tedy jde o přenesený význam = metaforu., nebo o hyperbolu, nadsázku, případně to nkdo může vyslovit ironicky.
U posledního slova může jít rovněž o m etaforickou ndsázku. Záleží na kotnextu

Ještě opřed nedávnem zde oplatila pravidla, že potvrzujeme jen správnost odpovědi, ale neodpovídáme přímo na otázku tyopu školjoího dotazu, ., Taklže pokud jde o školní úkol, uvědomte si, že se chlubíte ciím peříom, protože jste nnepsal, co sio myslíote vy. Co tso pro vás znamená cizí peří,

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 14:18

Měl byste si uvědomit, co jste se učil o jazykových prostředcích, a pokusit se druh určit sám. Vždy vám nebude někdo radit. Pokud jde o domkýácí úkol, take nebude učitel hodnotio vás, ale opřevzaktou odpověd,.
Jazykové prsotředky Jsou nepřímá pojmenování skutečnosti , tedy zvláštní jazykové obraty či různé slovní hříčky, Druhy metafora., metonymie, synekdocha, opersonifiakce přirovnání, oxymóron, ironie. hyperbola. a další.

Uvedu příklad,
Když řeknu "hraje první housle " jde houslistu v orchestru = má ve skutečnosti vedoucí psotavení.
Jenže může někdo hrát i první housle ve společnosti, v partě apod. Tady jde o přenesený význam = metaforu., nebo o hyperbolu, nadsázku, případně to někdo může vyslovit ironicky.
U posledního slova může jít rovněž o metaforickou ndsázku. Záleží na kotnextu Zřejmw tzehdy, když poslednoí slovo je špatným rozhodnutím.

Ještě ořed nedávnem zde olatila pravidla, že potvrzujeme jen správnost tazkatelových odpovědi, ale neodpovídáme přímo na otázku typu školního dotazu,.
Opakuji, pokud jde o školní úkol, uvědomte si, že se chlubíte cizoím peřím, protož nepřžemýšlíte, tedy jster správnou odpovď převzkal, . Co pro vás znamená cizí peří, Vždy vám stále nškdo nebude odpovšdio vypracovávat.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 14:21

Měl byste si uvědomit, co jste se učil o jazykových prostředcích, a pokusit se druh určit sám. Vždy vám nebude někdo radit. Pokud jde o domácí úkol, takže nebude učitel hodnotit vás, protože jste se nesnažil.

Jazykové prostředky jsou nepřímá pojmenování skutečnosti, tedy zvláštní jazykové obraty či různé slovní hříčky metafora. Metonymie, synekdocha, personifikace, přirovnání, oxymóron, ironie, hyperbola.

Když řeknu „hraje první housle“, jde o houslistu v orchestru, tj. orcesstru = má vedoucí postavení.
Jenže může někdo hrát i první housle ve společnosti, v partě apod. Tedy jde o přenesený význam = metaforu. nebo o hyperbolu, nadsázku, případně to někdo může vyslovit ironicky.
U posledního slova může jít rovněž o m metaforickou nadsázku. Záleží na kontextu.

Ještě před nedávnem zde oplatila pravidla, že potvrzujeme jen správnost odpovědi, ale neodpovídáme přímo na otázku typu školního dotazu, ., Takže pokud jde o školní úkol, uvědomte si, že se chlubíte cizím peřím, protože jste nenapsal, co sio myslíte vy. Co to pro vás znamená cizí peří?

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 14:25

Měl byste si uvědomit, co jste se učil o jazykových prostředcích, a pokusit se druh určit sám. Vždy vám nebude někdo radit. Pokud jde o domácí úkol, tak nebude učitel hodnotiovás, vás, ale jjdince, od něhož jste převzal odpověd,.
Jazykové prsotředky Jsou nepřímá pojmenování skutečnosti , tedy zvláštní jazykové obraty či různé slovní hříčky, Druhy metafora., metonymie, synekdocha, personifikace, přirovnání, oxymóron, ironie. hyperbola a další.

Uvedu příklad,
Když řeknu "hraje první housle " jde o houslistu v orchestru = má ve skutečnosti vedoucí postavení.
Jenže může někdo hrát i první housle ve společnosti, v partě apod. Tady jde o přenesený význam = metaforu., nebo o hyperbolu, nadsázku, případně to někdo může vyslovit ironicky.
U posledního slova může jít rovněž o metaforickou nadsázku. Záleží na kontextu Zřejmě tzehdy, když poslednoí slovo je špatným rozhodnutím.

Ještě před nedávnem zde platila pravidla, že potvrzujeme jen správnost tazatelových odpovědi, ale neodpovídáme přímo na otázku typu školního dotazu,.

Opakuji, pokud jde o školní úkol, uvědomte si, že se chlubíte cizoím peřím, protože nepřemýšlíte, jednoduše jster správnou odpověď převzal, .

Níc pro vás nezznamená chlubit se cizím peřím. , Myslíte, žeč Vždy vám bude někdo odpovědi vypracovávat?

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.říjen 10:23

Měl byste si uvědomit, co jste se učil o jazykových prostředcích, a pokusit se druh určit sám. Vždy vám nebude někdo radit. Pokud jde o domácí úkol, tak nebude učitel hodnotit vás, ale ejdince, od něhož jste převzal odpověd,.
Jazykové prostředky Jsou nepřímá pojmenování skutečnosti , tedy zvláštní jazykové obraty či různé slovní hříčky, Druhy metafora., metonymie, synekdocha, personifikace, přirovnání, oxymóron, ironie. hyperbola a další.

Uvedu příklad,
Když řeknu "hraje první housle " jde o houslistu v orchestru = má ve skutečnosti vedoucí postavení.
Jenže může někdo hrát i první housle ve společnosti, v partě apod. Tady jde o přenesený význam = metaforu., nebo o hyperbolu, nadsázku, případně to někdo může vyslovit ironicky.
U posledního slova může jít rovněž o metaforickou nadsázku. Záleží na kontextu Zřejmě tzehdy, když poslednoí slovo je špatným rozhodnutím.

Ještě před nedávnem zde platila pravidla, že potvrzujeme jen správnost tazatelových odpovědi, ale neodpovídáme přímo na otázku typu školního dotazu,.

Opakuji, pokud jde o školní úkol, uvědomte si, že se chlubíte cizím peřím, protože nepřemýšlíte, jednoduše jste správnou odpověď převzal, .

Níc pro vás nezznamená chlubit se cizím peřím.? Myslíte, žeč Vždy vám bude někdo odpovědi vypracovávat?