Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.srpen 11:09

Přece nezáleží na tom, kdy zásilku dostaneme my, ale vy,.

Když jste slyšela, že jde o chybu, proč se neptáte u „u kováře“, jak říká stará moudrost,. Přece v mobilu máte uvedené číslo, takže na něš zavolejte a dovíte se víc,

Mé zkušenosti. Ve zprávě SMS mívám zravidla uvedené časové rozpětí 3 hodin. Mezi 9 až 12,00 někdy 10.00 -až. 13.00 h.

Ale nikdy jsem zásilku nedostala v nejzazším čase. Nezáleží na tom , z kterého eshopu zásilka je, protože se zásilky shromažďují ve skladu u přepravce GLS i od jiných eschopů a pak je řidiči rozvážejí v určitém okruhu, a podle toho uvádějí čas, Jednou jsem se kurýra zeptala, kam jede dál, řekl mné, že do jedné obce, která je vzdálená 30 km od mého bydliště a dalšíoch obcí kolem.

Třeba je toi stejný případ, kurýr doručuje zásilky v mostech, která jsou od vás vzdálená, nebo si špatně naplánoval čas,. Také záležío na tom, z kterého skladu kurýr zásiklku přebírá, , nebo má GLS málo kurýrů, takže doba doručení se prodlouží.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.srpen 11:11

Přece nezáleží na tom, kdy zásilku dostaneme my, ale vy,.

Když jste slyšela, že jde o chybu, proč se neptáte u „u kováře“, jak říká stará moudrost,. Přece v mobilu máte uvedené číslo, takže na ně zavolejte a dovíte se víc,

Mé zkušenosti. Ve zprávě SMS mívám zravidla uvedené časové rozpětí 3 hodin. Mezi 9 až 12,00 , někdy 10.00 -až. 13.00 h.

Ale nikdy jsem zásilku nedostala v nejzazším čase. Nezáleží na tom , z kterého eshopu zásilka je, protože se zásilky shromažďují ve skladu u přepravce GLS i od jiných eschopů a pak je řidiči rozvážejí v určitém okruhu, a podle toho uvádějí čas, Jednou jsem se kurýra zeptala, kam jede dál, řekl mné, že do jedné obce, která je vzdálená 30 km od mého bydliště a dalších obcí kolem.

Třeba je toi stejný případ, kurýr doručuje zásilky v místech, která jsou od vás vzdálená, nebo si špatně naplánoval čas,. Také záležío na tom, z kterého skladu kurýr zásilku přebírá, nebo má GLS málo kurýrů, takže doba doručení se prodlouží.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.srpen 8:44

Přece nezáleží na tom, kdy zásilku dostaneme my, ale vy,.

Když jste slyšela, že jde o chybu, proč se neptáte u „u kováře“, jak říká stará moudrost,. Přece v mobilu máte uvedené číslo, takže na ně zavolejte a dovíte se víc,

Mé zkušenosti. Ve zprávě SMS mívám zpravidla uvedené časové rozpětí 3 hodin. Mezi 9 až 12,00 , někdy 10.00 -až. 13.00 h.

Ale nikdy jsem zásilku nedostala v nejzazším čase. Nezáleží na tom , z kterého eshopu zásilka je, protože se zásilky shromažďují ve skladu u přepravce GLS i od jiných eschopů a pak je řidiči rozvážejí v určitém okruhu, a podle toho uvádějí čas, Jednou jsem se kurýra zeptala, kam jede dál, řekl mné, že do jedné obce, která je vzdálená 30 km od mého bydliště a dalších obcí kolem.

Třeba je to stejný případ, kurýr doručuje zásilky v místech, která jsou od vás vzdálená, nebo si špatně naplánoval čas. Také záleží na tom, z kterého skladu kurýr zásilku přebírá, nebo má GLS málo kurýrů, takže doba doručení se prodlouží.