Odpověděl/a – 7.červen 14:43
No vím, ale nevím, jak Ti to vysvětlit. 😅
Já nepíšu otazník, jako „S“, jak se to učí fakani v první třídě, ale prostě normálně – půlka eska, kousek čárky, pod tím tečka. No tak ho obrátím: 1/4 óčka, kousek čárky, nad tím tečka.
Prostě si vezmi tužku, notes, sedni si a trénuj a trénuj – nic na tom není, jako.
Odpověděl/a – 7.červen 14:45
No vím, ale nevím, jak Ti to vysvětlit. 😅
Já nepíšu otazník, jako „S“, jak se to učí fakani v první třídě, ale prostě normálně – půlka eska, kousek čárky, pod tím tečka. No tak ho obrátím: 1/4 óčka, kousek čárky, nad tím tečka.
Prostě si vezmi tužku, notes, sedni si a trénuj a trénuj – nic na tom není, jako.
Nebo ještě jiná pomůcka: já nepíšu devítku, jak bych to řek, jak se to učí, jako od vrchní stopky doleva, zpátky k vrchní stopce, a pak čárka dolů, ale úplně stejně, jako šestku, akorát obráceně. No tak ten otazník napiš jako šestku, akorát skonči s psaním o trochu dříve, abys tu šestku neuzavřel, a pak nad to udělej tečku.
Odpověděl/a – 8.červen 11:08
No vím, ale nevím, jak Ti to vysvětlit. 😅
Já nepíšu otazník jako „S“, jak se to učí fakani v první třídě, ale prostě normálně – půlka eska, kousek čárky, pod tím tečka. No tak ho obrátím: 1/4 óčka, kousek čárky, nad tím tečka.
Prostě si vezmi tužku, notes, sedni si a trénuj a trénuj – nic na tom není, jako.
Nebo ještě jiná pomůcka: já nepíšu devítku, jak bych to řek, jak se to učí, jako od vrchní stopky doleva, zpátky k vrchní stopce, a pak čárka dolů, ale úplně stejně, jako šestku, akorát obráceně. No tak ten otazník napiš jako šestku, akorát skonči s psaním o trochu dříve, abys tu šestku neuzavřel, a pak nad to udělej tečku.