Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.březen 20:57

Normální, jakože pravidlem, by to být nemělo, ale stát se to jednou za čas může. Vytížení (kuchyně i řidičů), nepředvídatelné okolnosti, technické závady, nehoda, a podobně. Pokud je to ovšem pravidelně nebo často, tak bych od nich neobjednával.

V některých zemích nebo alespoň lokalitách je v pravidlech, že pokud třeba nedovezou pizzu do určité doby atd., tak je pak zdarma (buď jen doprava – pokud tam je – nebo rovnou celá objednávka). Časté je to ve velkoměstech, kde je velká konkurence a podobně. To ale v českých končinách (rozuměj p*delích) neočekávej… a Česko je jedna velká končina ;)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.březen 21:03

Normální, jakože pravidlem, by to být nemělo, ale stát se to jednou za čas může. Vytížení (kuchyně i řidičů), nepředvídatelné okolnosti, technické závady, nehoda, a podobně. Pokud je to ovšem pravidelně nebo často, tak bych od nich neobjednával.

V některých zemích nebo alespoň lokalitách je v pravidlech, že pokud třeba nedovezou pizzu do určité doby atd., tak je pak zdarma (buď jen doprava – pokud tam je – nebo rovnou celá objednávka). Časté je to ve velkoměstech, kde je velká konkurence a podobně. To ale v českých končinách (rozuměj p*delích) neočekávej… a Česko je jedna velká končina ;)

Restaurace, pizzerie a podobné mají povinnost dodat jídlo do lhůty, kterou maji sami určenou v informacích (a to mají snad všechny – myslím, že povinně), zákazník tím akceptuje cenu a taky množství, jistou kvalitu atd (no už i tím, že si objednává)… pokud ta lhůta není dodržena (často je to „do 45 minut“), jídlo je dodáno pozdě, tak vlastně firma porušila smlouvu a je možné se soudit. 😂 Každopádně kvůli pár korunám je to blbost, stačí napsat negativní recenzi (ale pokud si od nich objednával jen jednou, tak bych se neunáhlil – mohla to být ojedinělá nebo vzácná chyba).
Samozřejmě se to nevztahuje jen na ten čas, ale i množství a kvalitu.