Avatar uživatele
anonym

Ztracený balík

Dobrý den,
u nás na poště se stala taková nepříjemná věc. V pátek jsem vyúčtoval balíkového doručovatele, přijeli hned po sobě dva. Samozřejme jsem si šel počet balíků překontrolovat, zda sedí. Tím proběhlo uložení balíků na poště. Balíkář se ale během několik minut vrátil s tím, že zapomněl disketu a že si pro ní jde. Otevřela mu vedoucí, já seděl na přepážce a věnoval se klientům. A co se nestane? Dnes mi volá vedoucí, že nemůže nalézt jeden určitý balík, který byl s celkem drahou dobírkou. Proběhlo pátrání, ale balík nikde. Z toho vyplývá, že ten balík asi ukradl balíkový doručovatel, když se vracel pro disketu. Jenže jak mu to dokázat? Otázka je spíše, kdo v tomhle případě zaplatí vzniklou škodu? Byli jsme na poště tři, já, vedoucí a balíkový doručovatel. V zájmu mém a paní vedoucí není ztrácet balíky. Poraďte prosím, co dělat, kdyby zaměstnavatel vyrukoval s tím, že vzniklou škodu musíme uhradit my, i přesto že si nejsme vědomi chyby z naší strany. Děkuji. Petr

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? led, Elk, Pavluška před 5111 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

To je těžké v tomto případě prokázat někomu, že zásilku odcizil. Jedině snad kamerový systém pokud je instalován, ale myslím že ve vnitřních prostorách těžko.
Pošta, s.p. je pojištěna, takže snad by nemuselo dojít k nejhoršímu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Elk

Je to složité, ale jestli ho pustila dovnitř vedoucí, tak ho měla hlídat, kde se pohybuje. Určitě bych to nenechal na sobě, ale to se snad mělo hlásit jako krádež. Podle toho, jak to popisujete, je za to odpovědna vedoucí, ale v každém případě bych atakoval balíkáře. Takhle drahý balíček nemůže vysublimovat. Docela by mě zajímalo, jak to dopadne – držím všechny palce!!!

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
simonka

Uvidíte, zda-li další den dorazí „balíkář“, tak třeba před ním se otočte na vedoucí nebo dalšího zaměstnance pošty (jako když mluvíte na někoho kompetentního nebo jako telefonujete a řešíte tento případ – třetí osoba a mluvte hodně nahlas)a jen tak prohoďte, že při ztrátě toho baličku už to vyšetřuje policie a čekáte až se projedou záznamy na kamerovém systému nebo něco podobného a uvidíte jeho reakci a jestli zbledne, tak bych mu naznačila, že mu ještě můžete pomoci, ale musí to včas vrátit atd. Jste chytrý člověk trochu improvizujte a uvidíte… držím palce a dejte vědět jak to dopadlo

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanulka11

Je to pravě tím ,že si člověk říká že kdo pracuje v takové firmě je důvěryhodný, ale příležitost dělá zloděje a proto člověk nikdy neví co a jak udělat aby se nic nestalo. Zřejmě k vám jezdí pravidelně a jestli to měl naplánované či ne ,to se asi nedozvíme, vy mu to těžko dokážete a on to zřejmě ví. Jestli to tedy opravdu udělal?.Každopádně dejte vědět jak to dopadlo.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Nevím jak to máte na poště s hmotnou odpovědností a na co ji máte podepsanou.
Ať to ukradl kdo chtěl, zaplatí to ten, co za balíky zodpovídá a převzal si je, či za ně nese hmotnou odpovědnost. Tohle snad řeší váš interní pracovní řád.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek