Naopak :) (U zákaznických linek tedy, kde je to přiznáno, nemyslím teď ostatní monitoringy). Na zákaznické lince upozorním, že to naopak vítám a ještě připomenu, že doufám, že si ty hovory pak i někdo ze zodpovědných přehrává – protože operátorovi to je šumák, ten nemůže nic zásadního změnit. Rozpovídám se víc, než kdyby nahráván nebyl :)
0 Nominace Nahlásit |
Vůbec ne. Hlavně mne pobavil „monitorovaný hovor“ s T-Mobile. Nejvíc
se mi líbilo, že když jsem odkázala na skutečnost, že mne informoval
zástupce společnosti jinak, že mi podal nepravdivé informace, tak se
vedoucí reklamací moc nelíbilo, když jsem jí řekla, že jí ten
„monitorovaný hovor“ klidně přehraju.
Já bych brala „monitorované hovory“ spíš za výhodu.
Má to být výhoda pro dotyčnou společnost, ale může to být nesporně
výhoda i pro zákazníka.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud o tom vím, tak ne. Pokud se o tom dozvím dodatečně, není mi to příjemné. Už takhle jsme monitorováni až až!
0 Nominace Nahlásit |
Urcite neznervoznim, pri volani na jakekoli uredni instituce s tim predem
pocitam, to mne vic prekvapi hlasova schranka u kamarada…
Nicmene vetsinou hlasi, ze hovor „muze byt nahravan“! To pro pripad, ze by
se v nem objevilo cokoli pozitivniho pro VAS, pak nahravku poprou…
0
před 4410 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Neznervózním, tím spíš volajícímu řeknu pěkně od plic všechno, co se mi nelíbí a neberu si servítky.
0
před 4407 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |