Je běžné aby ČEZ odpojil elektroměr pokud jsou pravidelně několik let hrazeny zálohy a 1× byla záloha uhrazena pod špatným VS. Po cca 25 dnech ČEZ odpojil elektroměr s tím, že poslal upomínku e-mailem (neprokázáno). Nyní požaduje 1.800,–- za znovuzapojení, přestože bylo dohledáno, že platba je na účtě ČEZu, bohužel pod chybným VS. Děkuji za odpoveď.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4902 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ať už jsou obchodní podmínky nastaveny či definovány jakkoli, neměly
by odporovat obecně platným zákonům (Občanský a obchodní zákon). Tam je
vždy podobný krok podmíněn alespoň jednou ale PRŮKAZNĚ doručenou
upomínkou, tj. buď doporučeně proti podpisu a pokud mailem, tak výhradně
do registrované elektronické schránky, která je dnes povinná pro právní
osoby (firmy a úřady) a ještě třeba advokáty. Pro občany je dobrovolná.
Chybný VS je sice pochybení (předpokládejme, že neúmyslné) z vaší
strany, ale zakládá slušnou naději na úspěšné odvolání, zvláště
pokud nebyla splněna podmínka průkazné upomínky. A ten poplatek za
znovuzapojení má sankční charakter, aby klienty odradil od opakování,
neřku-li zneužívání.
Jak už uvedeno v předchozí odpovědi, obraťte se neprodleně na
distributora (např. EON, PRE) a na jeho zákaznickém odd. daný zádrhel
aktivně řešte. Pokud by trvali na sankcích, je možné dovolání na
Energetický úřad, jehož sídlo je v Jihlavě.
0 Nominace Nahlásit |
Možné to je,ale je to velice nestandartní postup,pokud je vše jak píšete.A za znovuobnovení dodávky,což v podstatě znamená odstranění plomby,a zapnutí jističe,se běžně platilo,ještě nedávno,do 1000,– Kč.Jediná šance je návštěva ČEZu,a zkusit se domluvit,tedy pokud jste to již neudělal.Asi nic moc rada,ale nic jiného mne nenapadá.
2Kdo udělil odpovědi palec? elektrikář, anonym
před 4902 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Postup při odpojení nebo zapojení elektroměru jste podepsal při uzavření smlouvy o dodávce energie. Koukněte se tam.
0
před 4901 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek