Co čtu na zahraničních internetových poradnách (zejm Quora), tak
zřejmě jo, přestože to stojí nějaký čas a úsilí (a baterii a
úložiště mobilu :D – instalují se a používají se k tomu aplikace
supermarketů).
Jak je to v ČR? Vyplatí se to?
Mám názor, že jestli na to má člověk čas a neštve ho to dělat, tak se
asi vyplatí před návštěvou supermarketu zkontrolovat stránku kupónů
v dané aplikaci. Ale zároveň nesmí podlehnout tomu, že „když je na to
kupón, tak to (tu blbost) koupím.“ A zároveň musí mít přehled
o cenách, aneb když bude kupón na nejdražší bonboniéru z nabídky, asi
přesto bude podstatně dražší než nějaká střední třídy.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Filip84 před 477 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tam se vrať do džungle, Matiselis, z5 k survivalu, zařízni kuru, vypij, zahoď, chyť rybu na tkaničku od sneakersky, rozdělej oheň škrtátkem vzadu na trenclach, jako, a nezabývej se denními strastmi tady gegošů, degenerátů a tak podobně. Dobře radím, DOBŘE!
0
před 477 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vyplatí. Aplikace, které umožňují markování, zjednodušují nákup, protože ho není nutné u pokladny dvakrát překládat, vylučují chybu, kdy je na regálu jiná cena než v systému a urychlují odbavení, protože samoobslužné pokladny jsou k dispozici prakticky bez čekání. Kupóny a zákaznické slevy jsou milé, zvlášť u zboží s dlouhou dobou spotřeby, které je možné koupit do zásoby.
0
před 477 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
@elkon
" Slevy fungují v aplikacích i bez kuponů." To je podle mě jen
částečná pravda. Co vím, jsou dva druhy slev: slevy v letácích, na
které mají nárok všichni, ať aplikaci mají či ne. Pak jsou speciální
slevy pro uživatele aplikace. Sem spadají již zmíněné kupóny (téměř ve
všech supermarketech je potřeba před „checknutím“ u pokladny kupón
aktivovat, a pak u pokladny použít věrnostní kartu); dále například
různé věrnostní programy.
Ale třeba mě v něčem opraviš
Kupony většinou nepoužívám (málokdy potřebuji to, co je v kuponech) a přesto nějakou slevu mám.
Malý update: zkusil jsem chvili pouzivat kupony a ukazalo se to jako velmi
nepraktické. Zpravidla tam není vidět cena za 100 gramů (podle které
zjištuji jestli je zboží skutečně levné). Plus nevidím, zda je zboží
s kuponem zaroven v akci.
Takže třeba vidím Manhattan zmrzlina 1,4 l kupon –30 %. To zní skvěle,
ale když udělám důkladné pátrání, zjistím, že ta zmrzlina momentálně
v tom obchodě není v akci – a že když je v akci, tak na ní býva
40–50 % sleva. Takže v konečném důsledku se vyplatí počkat. (Zejména
když za ten kupon musíte zaplatit nějaký ten věrnostní bod, např.
Kaufland Point).
Nebo takový radegast 0,5 l za 16 Kč. Hm… zní jako dobrá nabídka, ale
vyplatí se za to dávat 1 Kaufland Point. Už si nepamatuji k čemu všemu
jdou (případně v budoucnu půjdou) Kaufland Pointy využít..
Čili když povážím čas a energii kterou tomu věnuji (a elektřinu,
protože samozřejmě to musím hledat na nějakém elektronickém zařízení),
tak se podle mě kupony nevyplatí.
Výjimkou jsou (možná) ty potraviny/nápoje typu Limonáda Tonic San
Terra – jde o věci které jsou přirozeně tak levné že na ně snad nikdy
není sleva. Takže když vidím kupon, nemusím vubec přemýšlet a
prostě beru
Matiselis: ty kupony jsou platne nekolik dni. Klidne si je muzes aktivovat, kdyz mas cas, uz treba 3 dny predem z domova!