Zajímalo by mě, jak se chováte k pokladním- když nastane nějaký problém /zapomenete si svojí kartou, chcete zaplatit manželovou- je vám odmítnuta; cena zboží je na na regálu jiná, než naběhla na pokladně; pokladní vám odmítne rozměnit apod./. Trváte bezhlavě na svém /všude jinde mi ji normálně berou; ale tam bylo něco jinýho; jako proč ne?/ nebo pochopíte, že prostě pokladní asi taky mají nějaká interní pravidla, která musí dodržovat? Zkrátka- vybíjíte si na pokladních vztek z celého dne, nebo chápete, že jsou to taky jenom lidi? Jako pokladní se špatnými zkušenostmi by mě to zajímalo…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2, suaeda, Lucijej před 4804 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nemívám s pokladními problém, ale když některé vidím, jak se kysele tvýčá, tak mám hned po náladě
0 Nominace Nahlásit |
Snažím se chovat k pokladním slušně.Jsou to přece normální lidi jako já,jsou tam v práci a nemůžou za to,jaká je cena zboží,nebo za to,že někomu nejde karta.
0 Nominace Nahlásit |
Slušně,jsou to jen lidi,co taky mají své problémy.Samozřejmě,pokud
je pokladní slušná na mě.Ale kartou neplatím,s cenou jsem problém nikdy
neměla,pokud potřebuju minci do vozíku,tak mě vždy rozmění.
Svoje pravidla jistě mají,třeba to že není povinná vzít poškozenou
bankovku,jako se stalo včera jedné paní přede mnou v řadě.No paní
naštěstí měla ještě jiné peníze,nadšeně se netvářila,zřejmě se té
poškozené bankovky,kterou nejspíš taky někde dostala,chtěla nenápadně
zbavit,ale nepovedlo se.
Nejsem z těch,co si vybijou vztek a zlost na těch,co mi nic neudělali.
0 Nominace Nahlásit |
S pokladní jsem zažil zajímavý příběh. Při nákupu a odchodu od pokladny jsem zjistil nesrovnalosti v účtence a chtěl jsem ji upozornil,že mi špatně vydala. Ani mne nenechala domluvit a obořila se na mne,že „po odejíti od pokladny se reklamace neuznávají“ !Já se na ni mile usmál a řekl jsem ji,že se spletla o celých pět set korun,ale ve svůj neprospěch!Zrudla a koktavým hlasem se domáhala vrácení peněz.Já ji jen odpověděl,že reklamace po odejíti do pokladny se neuznávají a s klidem angličana jsem odešel!
0 Nominace Nahlásit |
Jen málokdy se mi nepovede z pokladní vyloudit úsměv. A leckteré když přistupuji k pokladně už přemýšlí co si na ně zas vymyslím za blbinku. Prostě jak to tu píší jiní – je to práce na zblbnutí, trochu slušného rozptýlení není naškodu. A když se objeví problém, zpravidla to svedu na svou blbost, i když je to blbinka pokladní.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud to jen trošku jde, snažím se slušně pozdravit, usmát a při
odchodu popřát hezký den. A ono to kupodivu mnohdy zabere – je fajn
sledovat, jak tím „mějte se hezky“ občas roztaje i kyselej obličej,
pousměje se a odpoví stejně.
Když je někde problém, tak se ho snažím vyřešit, ale rozhodně to
neházím na paní za kasou – ona za to, že mi nejde přijmout karta,
rozhodně nemůže. Mám zkušenost, že většinou se nakonec ukázal být
problém na mé straně.
0 Nominace Nahlásit |
Samozřejmě že slušně,pokud se tak chová ke mně.Nemají to
lehké,sedět hodiny v kase,nemoct jít na WC,najíst se,napít kdy se jí
zachce a snášet nálady lidí......vůbec jim to nezávidím!Kartou platím
málokdy,v potravinách vůbec.
Doplňuji:
Barbakane u mně se pokladní „spletla“,ale v můj neprospěch,zrovna
minulý týden v Bille o 690,–Kč.Počítala mě čerstvé fíky – jeden
za 69,–Kč /místo 6,90 Kč/.No ale samozřejmě peníze hned vrátila!
Upravil/a: hanny 2
0 Nominace Nahlásit |
ne, beru je jako lidi.
při omylech (běžně) s kartou se omluvím nejen pokladní, ale i stojícím za mnou.
pokladní je také (bohužel) jenom člověk, někdy mám pocit, že tu dřinu by měli vykonávat roboti.
0 Nominace Nahlásit |
Prodavači, ať již za pokladnou tak jinde jsou jen lidé. Takže pokud to jde tak se k nim chovám slušně. Je pravda, že občas narazíme na člověka se špatnou náladou. Pokud to vezmu z jiné stránky. V okolní cizině mají v supermarketech o nedělích a svátcích zavřeno. Proč to u nás také není? Prodej je zajištěn plně od pondělí do soboty a v neděli je svátek, kdy mají lidé nárok na volno. Mám jenom obavy, až na to u nás přejdou, tak se prodavačkám sníží plat. Ne proto, že budou prodávat méně a méně budou i pracovat, ale proto, že manageři obchodních řetězců budou tvrdit , že mají kratší pracovní dobu. Obraty supermarketů a tedy i tržby budou stejné, neboť nakupovat musíme, ale zbude více pro ony šéfy.
0
před 4804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Problémy se snažím řešit a ne rozmazávat nebo někoho dusit. Takže
kdybych zjistil, že nemám jak zaplatit, tak se slušně omluvím, poprosím
ať to celé vystornuje a rudý studem odejdu :)) ono taky jiné rozumnější
řešení není :D
Při jiné regálové ceně se prostě rozhodnu, jestli to zboží chci za
pokladní cenu, nebo nechci vůbec – dohadovat se je ztráta (nejen mého)
času a za těch pár korun to nestojí (málokdo si uvědomuje, že i čas má
svoji cenu, i když ne vždy vyjádřitelnou v penězích).
Stručně řečeno – vždy hledám to nejjednodušší řešení, i za cenu
že bych to musel být já, kdo ustoupí.
0
před 4804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8233 | |
led | 4071 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2728 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |