Koupil jsem zboží na polském eshopu a chci ho vrátit. Má polský
obchodník povinnost vrátit poštovné tak, jako to mají eshopy u nás?
Doplňuji:
Tak jsem nakonec našel odpověď. I když jste oba vedle. Ale i tak díky
za snahu.
http://www.evropskyspotrebitel.cz/nakupy-online/caste-otazky-nakup-na-internetu-27574
„Vrátí mi e-shop při odstoupení od smlouvy i poštovné, které jsem
zaplatil za dopravu výrobku od obchodníka ke mně?
Ano. Dle rozhodnutí Soudního dvora EU je e-shop povinen vrátit poštovné
zaplacené za dopravu výrobku k zákazníkovi.“
A co se týká českých eshopů, ti mají rovněž povinnost vracet zákazníkům poštovné. Zákazníkovi se nevrací pouze poštovné za odeslání zpět k obchodníkovi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2 před 3955 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A kdepak jsi vzal informaci o tom, že české e-shopy mají povinnost
vracet poštovné??
Pokud se (v Česku) rozhodneš vrátit zboží a tvůj nákup splňuje
podmínky pro zákonný tento nárok, učiníš tak na vlastní náklady (tedy
poštovné za zboží zpět obchodníkovi hradíš ty) a prodejce je povinen ti
vrátit kupní cenu zboží (případně poníženou o náklady na uvedení
zboží do stavu před koupí) – nikoli ale poštovné.
___
A mooooc bych se divil, kdyby polské e-shopy měly povinnosti
rozsáhlejší…
Doplňuji:
OK – v tom případě se omlouvám za mystifikaci.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Přesně jak píše mowla.Nakupuji u polského bonprixu a poštovné
rozhodně nevracejí!
Doplňuji:
Tak to se teda omlouvám!
Ale určitě to nikdo nedodržuje,aspoň jsem to neslyšela.A obchodníci
hřeší na neznalost zákazníků!
Upravil/a: hanny 2
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek