Díky za odpověď. Doplňující dotaz: Proč v některých stanicích teče v kolejích voda?
Zajímavá 0 před 2283 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
2Kdo udělil odpovědi palec? terry, Mc Merkurion
před 2283 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
2Kdo udělil odpovědi palec? Arne1, aliendrone
před 2283 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U těch M1 jsem tu souvislost s Nuselákem taky slyšel. Faktem sice je, že M1 je výrazně lehčí, než starší sovětské vozy, ale i na ně je Nuselák dimenzován. Čímž nepopírám, že provozováním M1 na C je Nuselák méně zatěžován. Ale jak píšu, na každý lince jiná zabezpečovačka.
jo, předělávali ho kvůli tomu, že „Moskva“ rozhodla, že jako soupravy metra se budou používat ty sovětské, nikoli původně myšlené naše, které byly lehčí. I tak samozřejmě je lepší, když mu odlehčíš, protože má svůj věk a opotřebení se tím samozřejmě zpomalí. Ty další faktory už bych bral jako důsledek, ne jako příčinu.
To mi připomíná jeden vtípek: Letí takhle letadlo a najednou, před přistáním, mu vypadnou úplně všechny přístroje… Tak plachtí nad zamlženou krajinou, piloti vůbec netušej, kde jsou, jak jsou vysoko, vlastně se jen smiřují s Bohem. Najednou se takhle rozestoupí ten opar, uviděj mrakodrap a z vokna tam kouká chlápek. Tak se ho ptaj, kde jsou, protože, když budopu vědět, kde jsou, tak už se nějak na to letiště trefjej. Clápek z vokna povídá: „No přece v letadle“. Druhej pilot se rozbrečí, proč jako narazili na takovýho blba. Ale kapitán kapku zatočí, vysune klapky, přibrzdí a hladce přistane na správnym letišti. No hotovej zázrak. Tak se ho pak ptali, jak se mu to povedlo. A von povídá: „To máte tak. ten barák byla budova microsoftu a odtatud bylo potřeba otočit o 35 st, dráha je daleko 6 mil, tak to už vcelku není problém přistát.“, „Nojo, ale jak jste poznal, že to byl microsoft?“, „No ten chlápek byl pracovník helpline microsoftu. Dostal naprosto jasnou otázku a dostal jsem naprosto přesnou odpověď, která byla ovšem, vzhledem k naší situaci, naprosto k ničemu.“
Jo, ten mám rád, trošku líp vyzněl s vrtulníkem a posádka komunikovala s chlapem pomocí cedulek přitisknutých na sklo.