Reklamoval jsem nefunkční telefon, zaslal jsem jej na adresu přesně podle reklamačního řadu prodejce. Nyní pošta tvrdí, že telefon dodala a prodejce tvrdí, že žádný takový telefon nemá. Co mohu dělat a jak postupovat?
Edit: Telefon jsem samozřejmě poslal doporučeně. Problém je, že prodejce není zrovna seriózní a stěží zvedá telefony (dovolal jsem se po 3 týdnech!). Jak tedy postupovat, když „není co řešit“? Díky
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3364 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud jsi poslal telefon doporučeně, nebo s dodejkou / jinak bych osobně telefon neposlal/, tak požadovat po poště doručovací doklad a pokud bude podepsaný příjemcem, tak neni co řešit. Pokud jsi poslal obyčejně , bez dokladu, tak nezbývá než se s telefonem rozloučit.
0 Nominace Nahlásit |
Jak říká drap – na základě podacího lístku reklamovat
u kterékoliv pošty do jednoho roku od podání. Pokud neprokáže pošta
doručení, musí vyplatit náhradu ve výši ceny uvedené v podacím lístku.
Pokud není uvedena, je nutné ji prokázat.
Na rozdíl od drapa – kdyby byla zásilka podána obyčejně, zákon
předpokládá její doručení do 5 dnů a příjemce musí prokazovat, že
nic nedostal.Takže on by měl tu starost.
Pokud pošta prokáže doručení, pak nezapomenout, že reklamační lhůta
30 dnů začíná následujícím dnem po doručení a pokud v této době
nedostanete informaci o vyřízení reklamace, můžete odstoupit od
smlouvy.
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, McArthur
před 3364 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vyžádala bych od pošty kopii potvrzení o předání zásilky a to bych poslala, s dopisem, doporučeně, prodejci.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek