Avatar uživatele
Blecha

Telefon ztracený při reklamaci – jak získat peníze zpět?

Reklamoval jsem nefunkční telefon, zaslal jsem jej na adresu přesně podle reklamačního řadu prodejce. Nyní pošta tvrdí, že telefon dodala a prodejce tvrdí, že žádný takový telefon nemá. Co mohu dělat a jak postupovat?

Edit: Telefon jsem samozřejmě poslal doporučeně. Problém je, že prodejce není zrovna seriózní a stěží zvedá telefony (dovolal jsem se po 3 týdnech!). Jak tedy postupovat, když „není co řešit“? Díky

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3364 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Pokud jsi poslal telefon doporučeně, nebo s dodejkou / jinak bych osobně telefon neposlal/, tak požadovat po poště doručovací doklad a pokud bude podepsaný příjemcem, tak neni co řešit. Pokud jsi poslal obyčejně , bez dokladu, tak nezbývá než se s telefonem rozloučit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jmhad

Jak říká drap – na základě podacího lístku reklamovat u kterékoliv pošty do jednoho roku od podání. Pokud neprokáže pošta doručení, musí vyplatit náhradu ve výši ceny uvedené v podacím lístku. Pokud není uvedena, je nutné ji prokázat.
Na rozdíl od drapa – kdyby byla zásilka podána obyčejně, zákon předpokládá její doručení do 5 dnů a příjemce musí prokazovat, že nic nedostal.Takže on by měl tu starost.
Pokud pošta prokáže doručení, pak nezapomenout, že reklamační lhůta 30 dnů začíná následujícím dnem po doručení a pokud v této době nedostanete informaci o vyřízení reklamace, můžete odstoupit od smlouvy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ReHu

Vyžádala bych od pošty kopii potvrzení o předání zásilky a to bych poslala, s dopisem, doporučeně, prodejci.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování