naopak, připadají mi většinou nápadité a vtipné. V podstatě mají za úkol jen s humorem připomenout kutilského ducha, který v nás kdesi skomírá. Každopádně bych za otravné a „mimo mísu“ označil snad drtivou většinu ostatních reklam obvykle na prací prostředky, jogurty, cukrovinky, mobilní operátory a podobné, které většinou jen hýří už jenom tou trapností a humoru moc nepobírají.
Upravil/a: anonym
3Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, Kepler, aliendrone
před 2392 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Rozhodně jsou lepší, než ty s Alzákem. Já už mám na toho zeleného magora úplnou alergii.
2Kdo udělil odpovědi palec? ahold, aliendrone
před 2392 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne.
Ovšem já nesledují žádné reklamy.
2Kdo udělil odpovědi palec? ahold, aliendrone
před 2392 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne. Jak je vidět i ty přihlouplé reklamy jsou účinné. Kdyby nebyly, nebude diskuse.
2Kdo udělil odpovědi palec? ahold, Mc Merkurion
před 2392 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklama je sice poutavá, ale je velmi zdrženlivá a má malý commercial engagement pro diváky. Myslím, že předešlé Hornbach reklamy byly efektivnější.
Kepler: Alza má z pohledu inzerenta společně s AirBank jeden z nejlepších konceptů televizních reklam. Co se ti jakožto divákovi spíše vryje do paměti? Alzák, nebo nějaká reklama na Kunínské jogurty?
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek