Avatar uživatele
luckykubrt

Stojí to těm politikům za to, když tolik peněz investují do kampaní a pak stejně nevyhrají?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2487 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Já myslím, že ano. S možným neúspěchem určitě počítají, ale do budoucna to může být cenná deviza pro jejich politickou kariéru. Kandidaturou se hodně zviditelnili a tak se jim snáz podaří sehnat politické korýtko jinde, byť jen na úrovni kraje.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Klaproth

Některým ano. Ti nejchytřejší žádnou kampaň nevedli, předvolební výjezdy si nechali zaplatit od krajů a bilboardy dostali darem.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Jsou lidé či politická uskupení, kteří věří že prosazení jejich kandidáta jim zajistí nějaké výhody a proto jej podporují. Jsou lidé, kteří věří že prosazení nějakého kandidáta znamená výrazné plus pro celou společnost a proto jej podporují. A co se týče přímo daného kandidáta, tak jsem přesvědčen že většinou jde o lidi kteří věří že mají co nabídnout. Samozřejmě kdo se dostane na post prezidenta je doživotně za vodou: pokud se nemýlím, pak jde o slušný plat, slušná doživotní renta s dalšími výhodami (jako vlastní kancalář placená státem apod…) – ale zas nikdo z kandidátů myslím není takový nýmand aby na těch hmotných výhodách nějak výrazně závisel.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pivní maniak

Jistě stojí. Oni to dělají kvůli pivu. Rafinovaná taktika politických kampaní jistě obsáhne mnoho způsobů jak se zmocnit piv (vždyť o to také jde především), nastolím zde pouze základní fígle:

  1. Výjezdy politiků do regionů. Politici mazaně vyjíždějí v rámci své předvolební kampaně do regionů, a tedy mají příležitost okusit širokou škálu moků a malvasů z regionálních minipivovarů, kde je pivo čerstvé, hořké a sladké tak akorád.
  2. Posezení u piva s jejich příznivci. Politici mazaně chodí do hospod debatovat se svými příznivci o něčem ožehavém (jedno o čem – taktické je, aby to téma bylo na dalekosáhlou obšírnou disputaci). Tu a tam se tedy naskytne příležitost a některý z nadšených příznivců je na pivo pozve, nebo vypitá piva rovnou zaplatí.
  3. Zahájení a ukončení předvolební kampaně. Politici jsou mazaní i v tomto ohledu, dobře totiž ví, že oběma těmto událostem přísluší se pořádně zlískat pivem. Rafinovanost utajení pravé podstaty tohoto fígle před širokou veřejností jde tak daleko, že po zveřejnění výsleku voleb se stejně zlískají pivem jak v případě že vyhrají, tak že prohrají. V případě výhry zapivení argumentují svou radostí a potřebou oslavy úspěchu, v případě prohry zapivení argumentují nostalgií a doprovázejí vzpomínkami na krásné období kampaně (viz bod 1 a 2).

Já tě znám, stav se někdy na piva.

Upravil/a: Pivní maniak

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek