Nie,
pretože aj učiť treba vedieť, čím sa vaše príslovie popiera.
Ak vie učiť, nemožno povedať, že nič nevie, pretože niečo vie.
0 Nominace Nahlásit |
Kto to nevie robiť, ten to učí. Kto to nevie ani učiť, ten to kontroluje. Kto to nevie ani kontrolovať, ten tomu šéfuje. Kto to nevie robiť, ani učiť, ani kontrolovať, ani nevie šéfovať, ten je tam generálny riaditeľ !
To je príklad a skúsenosti zo života, podobné ako Murphyho zákony.
Po prvý krát som to uvidel vyvesené v školskej miestnosti istého
štátneho podniku. ( 15 000 zamestnancov )
Upravil/a: isteron
0 Nominace Nahlásit |
Nesouhlasím.
Slova G. B. Shawa platí jen částečně. Autor byl kritikem společnosti, do
níž zahrnul i školství.
V každém povolání najdeme mistry svého oboru. Jenže do školy chodili všichni, takže učitelé jsou pod větším zorným úhlem.
Na vzdělání se musí podílet nejen škola, ale i rodina. Ve škole se děti naučí třeba vyjmenovaná slova, ale při jejich užití již musí myslet samy.
Je pravda, že jsou učitelé výborní, průměrní i podprůměrní. Učitelé, kteří získali příslušné vzdělání v oboru, vědomosti mají, ale problém je spíš v tom, jak je žákům předávají, někteří to neumí.
Tudíž učitelé znají, ale své vědomosti neumí žákům předat, nadchnout je, přesvědčit, že se učí pro život, chybí jim pedagogická dovednost.
"Průměrný učitel vypráví. Dobrý učitel vysvětluje. Výborný učitel ukazuje. Nejlepší učitel inspiruje.“ Takto hodnotil učitele Charles Farrar Browne již v 19. století.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
I když jednoho znám, tady z těchto stránek a na něj to pasuje, chování nulové, dál se nebudu rozepisovat…
0 Nominace Nahlásit |
Ten umí to a ten zas ono , dohromady uděláme........ co ? To už asi neplatí, když to tady čtu. Pan Werich se obrací v hrobě.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Až taková blbost to zase být nemusí.
V oborech striktně vzdělávacích je samozřejmě naprosto nelogické, aby
ten, kdo látku vykládá jí nerozuměl – takový by se ani nemohl učitelem
stát.
A vezměte si například obory, kde se nějak pracuje manuálně, něco
vytváří – plácnu příklad – řezbářství.
Člověk může mít perfektně v merku veškerou teorii, protože je to věc,
která by ho bavila a vždycky se o ni zajímal – jaká dlátka používat
na různý typ dřeva, jaké techniky jsou nejlepší pro různé typy dřeva,
přípravu, opracování… všechno. Jenže řezba samotná mu prostě nejde,
je potřeba mít i talent a být šikovný, mít fantazii. Co takový člověk
potom udělá? Napíše o řezbářství knihu ;)
0 Nominace Nahlásit |
V okamžiku kdy bude zde umělá inteligence od firmy Microsoft, ( https://goo.gl/clgDap ) tak profese učitele zanikne, vše je zde jenom evoluční řeka a tak neustále něco vzniká a zaniká, co bylo to bylo, dneska je zde místo učitelů umělá inteligence a učitelé se rekvalifikují na řemeslníky kterých je nedostatek.
0
před 3157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
toto asi vzniklo pred pár storočami,kedy šľachta potrebovala ,,teplé fleky" pre svoje vypatlané detičky......tak z nich urobili tútorov, mentorov a spol.
0
před 3157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasíte s příslovím, že kdo nic neumí, učí? Ono je to mnohem horší, každý člověk je hlupákem co nic neumí, jediný kdo zde něco umí je příroda, proto Ježíš Kristus používal neustále podobenství z přírody!
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |