Mám jiný názor
Nesouhlasím. Jen to poukazuje na ty lidi, co jsou rozmazlení a namyšlení kokůtci.
Tvoje volba „Ne. Je v pořádku se nechat "zaměstnat“ aniž bych za práci dostal/a zaplaceno" je manipulativní a sugestivní. Protože o tomhle to není.
0 Nominace Nahlásit |
Ano. Nákup by měla markovat pouze prodavačka
Pokud to neudělá, zákazník by měl mít nějakou slevu.
0 Nominace Nahlásit |
Mám jiný názor
Zbytečně tryhardíš a polarisuješ. A právě proto, protože se tak chováš i v jiných situacích, máš problém si najít holku – vytváříš podvědomý pocit diskomfortu, libido klesá.
Podívej se, mi samoobslužné pokladny, třeba, vyhovují. Já neříkám, že to je úplně na denním pořádku, ale čas od času narazíš na kase na úplného vola. nebo babę hysteryczną. Musíš po ní ten oučet zkontrolovat, to znamená, jít někam stranou, a tam vzít účtenku do teplých a jít položku po položce – protože splést se může každý, a na pozdější reklamace nebereme zřetel – znáš to. Je tam fronta (to je asi to nejhorší!), samozřejmě, že tak 60 – 99% jejich účastníků jsou důchodci – jak všude zavazí, najednou mají všude naspěch. Oni jsou celkově mimo, takže žďuchají, zavazí, otravují. U samoobslužné pokladny tohle není: tam stojí, případná, fronta před pokladnami, a k pokladně jde zákazník až ve chvíli, kdy ten, který u ní je, odchází. Žádná kráva nebeská Ti nebude nabízet rovnák na ohejbák. Žádný mrdlý intellektuál nebude čumět minutu do mrkve jak Bulhar do mlátičky, a pak se ptát – jak úplný kokot!, jestli je to mrkev. Říkám: je, no, co by to mělo asi být? Takový buldozer vypadá úplně jinak, dokonce i trumpeta, třeba! Protože to byl intellektuál, tak mu to došlo, a už držel hubu, kušoval a markoval! 😂🤙
Uvažuj: super-/hypermarkety nejsou sociální, veřejně dotovaná, služba. Kdyby samoobslužné pokladny zákazníci nevyužívali, naopak ještě píčovali, tak tam nebudou, ne?
Řešíš nesmysly „baronským“ způsobem.
0 Nominace Nahlásit |
Mám jiný názor
Špatná formulace celého toho fóru, se obávám, že osoba si to nakonec stejně zaplatí sama 💁♂️
0 Nominace Nahlásit |
Mám jiný názor
Ne. Možnost ukládání zboží z regálu přímo do tašky nebo přepravky, skenování bez dalšího překládání a zaplacení kartou nebo mobilem je zlepšení nakupování. Proti takovému pokroku může být jen nepřizpůsobivý kverulant. Ostatně čekat ve frontě, dvakrát navíc překládat zboží, ve spěchu si ho nechat pomačkat a následně řešit chyby v markování, může každý stále.
0 Nominace Nahlásit |
Mám jiný názor
Příliš zjednodušené. Nevadí mi samoobslužné pokladny a většinou jim dávám přednost. Ale také budu pro právo každého zvolit si namarkování pokladní. Nemyslím si, že by nákup měla markovat pouze prodavačka, tudíž se nestotožňuji s odpovědí č. 2, ani si nemyslím, že by se člověk nechával „zaměstnant“ tím, že si namarkuje svůj nákup, tudíž se nestotožňuji ani s odpovědí č.3.
0 Nominace Nahlásit |
Mám jiný názor
Využívám samoobslužky kde to jde, kromě Lidlu, tam je jen možnost platit kartou a a já raději platím hotově. V klidu si poskládám nákup do tašky, sice mi občas někdo dýchá za krk a nerespektuje diskrétní zónu. U živých pokladních je to někdy tak, že někdy namarkujou zboží v akci/ve slevě za vyšší cenu.
0 Nominace Nahlásit |
Savier: Ale Ty už tu slevu máš.
Jsi mladý, Ty úplně nemůžeš pamatovat začátky Lidlu nás, ale Lidl byl typický discont, prostě zboží na paletách, žádné regály, rychlá výměna, minimum zaměstnanců.
Ano, Lidl se někam posunul, to je to, co pořád říkám: čas spěchá, jak splašená mrcha, včera není dnes. Dobře, ale pořád je tam na směně relativně málo zaměstnanců. Lidl platí z českých super- a hypermarketů, snad, nejlépe, ale také se na ty prachy zaměstnanci docela nadřou.
Kdybys znal ty věci „za“, tak bys takovou píčovinu nikdy nemohl napsat. Ono je to dosti komplexní thema, velmi rozsáhlé, ale když to zesumíruju, tak každý super- a hypermarketový řetězec musí přijít s nějakým know-how, s nějakým designem, není to, jak Žena za pultem, kde to fungovalo tak, že Strana naplánovala prodejnu, beztak jich bylo málo, soudruzi občané byli rádi, že ta prodejna je, a kdyby to tam vypadalo, jak ve skladu uhlí na nádraží, kupovali by.
Do toho zákazník chce cenu – to zákaznické chování je docela známé, víme, že většina lidí jde do řetězce za něčím, a pak tam nakoupí (téměř) všecko ostatní; „přebíhači“, co nakoupí v Kauflandu v akci Tuzemák, v Lidlu pívo, v Bille víno, v Penny maso, atd., jsou opravdu zanedbatelnou výjimkou.
Musíš proto mít vždycky něco v akcích, na co ty zákazníky nalákáš a představa, že si nahrabeš na zbytku, je mylná. Většinou je to tak, že jsi rád, že na akci neproděláš, a na zbytku alespoň vyděláš.
Já to úplně nekritisuju, i když to má, samozřejmě, i své stinné stránky, já pouze souvisle poukazuju na to, že to není úplně o nějakém Hohe servisu. Ten servis, obecně, obnáší to, že máš nějakou informační službu (v hypermarketu, zpravidla, stojí „informační stánek“, pult, atp., v supermarketu prostě odchytíš prodavačku / zajdeš na kasu a zeptáš se), nějaký úklid a doplňování zboží a zkasírování zboží.
Pokud se dokáže, výhledově, dejme tomu 25% zákazníků zkasírovat samo, zase stlačíš náklady. A neboj se, ti lidi mít práci budou, práce je dost, makat se nikomu moc nechce!