Dobrý den,
rád bych chtěl znát váš osobní názor na škrtání čísel otázek
v testu. Hned vysvětlím.
Nedávno jsem psal test na objektově orientované programování. Měl jsem prázdný papír a kantor diktoval otázky v pořadí za sebou, já otázky psal na papír, jak šly v pořad,í a zároveň je čísloval ve stylu: číslo v kroužku, které vždy stálo před otázkou. Již od brzkých let ve škole (někdy kolem 3. třídy) jsem si navykl na styl, že číslo v kroužku pokaždé škrtnu, pokud jsem se rozhodl, že odpověď je kompletní a k otázce se již nebudu vracet. Má to více účelů, jednak přehlednost, jelikož v testu přeskakuji a následně se k otázkám vracím, a jednak ventilování stresu (stále vidím množství zodpovězených otázek a z toho snadno odhaduji známku).
Za celou dobu, co toto škrtání dělám, s tím nikdy žádný kantor nebo učitel problém neměl. Nikdo mi nikdy neřekl, že by to mohlo být špatné, co se tím snažím říct, je, že jsem byl v domnění, že toto škrtání ničemu nevadí.
Nicméně v nynějším ročníku jsme dostali na daný předmět jiného kantora, kterého jsem neznal, a toto byl první test, který jsem s ním psal. Jelikož mě dané téma zajímá, s testem jsem neměl nejmenší problém, všechny otázky byly zodpovězeny (správně) a přesto jsem dostal nedostatečný.
Když jsem se kantora zeptal, kde byl problém, odpověděl mi, že se nevyznal v odpovědích (i přes to, že byly chronologicky seřazeny pod sebou vždy v pořadí otázka – odpověď)
Proto jsem chtěl znát váš pohled, názor na danou věc, jaký postoj mám k učiteli zaujmout a nebo se dá nějak bránit.
Děkuji za váš věnovaný čas a odpovědi a přeji krásný zbytek dne. M.
P.S. pro lepší pochopení ještě přikládám foto.
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, johana 56, Adula.57 před 2937 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V takovémto případě náš pohled neni vůbec důležitý. Budeš si muset zvyknout na to, že budeš muset věci dělat tak, jak to učitel chce. Pokud s tím máš problém, obrať se na ředitele školy.
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem to taky dělala, protože mi to přijde přehlednější. Nevidím důvod v chování tvého profesora a podle jeho komentáře nahoře mi přijde, že je akorát urýpaný. Nejlepší by asi bylo, aby sis s ním o tom promluvil, případně s tvým třídním. Já osobně bych ale šla rovnou za třídním a ukázala mu tenhle test.
0 Nominace Nahlásit |
Bez kontextu se dá brát, že jste danou otázku nevyřešila, když jste ji
škrtla. Je pravda, že váš neobvyklý způsob mohl s vámi učitel
prodiskutovat, i když záznam není podle jeho pravidel
Nejde přímo o test, ale o menší písemnou práci. V testech se
zatrhává, pokud jde o výběr. Zde o výběr nešlo. . ..
Ve vašem případě nebylo nutné něco označovat. Psala jste k otázce 1, 2, 3 atd. To byl vše, označenií mohlo vyvolat pochybnost, že svou odpověď škrtáte. Je to matoucí.
Ale když se nechci k otázce vracet, označila bych si ji jiným způsobem, třeba na konci tečkou.
My vám v tom nepomůžeme, je to opravdu neobvyklý způsob značení , přiznávám, že jsem se s takto označenou otázku nesetkala.
Pokud je víc možnosti , to nebylo ve vašem případě, neřeším. To by bylo jinak.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy jsem se se škrtáním čísel (či jiného označení) otázek
nesetkala, ani jako žák jsem označení otázek neškrtala.
Pokud bych se s takto přeškrtnutým označením setkala,
nejspíš bych to brala, že se žák nakonec rozhodl neodpovědět.
[Možná bych se jej zeptala, proč rovnou neškrtnul celou odpověď,
ale to nevím jistě → záleželo by na tom, kolik by bylo času,
případně
na dalších okolnostech.]
______
Poznámky:
(1)
Nepřidělávejte učitelům práci.
Škrtnete-li označení otázky, není na první pohled zřejmé,
ke které otázce odpověď patří. Ne vždy má učitel dost času,
aby zkoumal, co jste jak myslel.
(2)
Chcete-li odpověď opravit, škrtejte jen
jednou čarou → tak, aby byl čitelný i původní text.
0
před 2937 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek