Ahoj, chtěla jsem se Vás zeptat…Jsem v 8.třídě, poslední dobou se
snažím zlepšit průměr, ale nevím. Přála bych si, stát se učitelkou.
Takže chci maturitu a VŠ. Ale úplně nevím jestli je lepší zvolit SŠ
pedagogickou či gymnázium. Abych upřesnila tu učitelku, tak na 2. stupni
ZŠ, obor přírodní vědy (chemie, přírodopis). Vím, že na každý gympl
je to jinak. Někde berou více,někde zase méně. Taky pak zase podle
obtížnosti PZ. Tak Vás prosím o radu-abych předešla dotazům ohledně
známek, tak Vám sem dám známky z 1. pololetí 8. třídy.
Moje otázka zní, má to vůbec cenu se stát učitelkou? Děkuji za
odpovědi:)
M-3
Čj-3
F-2
Aj-2
Nj-1
Př-1
D-1
Ch-2
Vkz-1
Ov-1
Z-1
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? jirka F před 2085 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Klidně pokud si věříš, hlavní je abys udělala úspěšně příjimací zkoušky. I s trojkama se dostaneš pokud se budeš pilně učit. Ale s těma známkama bych ti doporučil spíše pedagogickou, na gympl se bude hlásit zřejmě hodně jedničkářů, ale mohla bys zkusit obojí.
Učitele se taky můžeš stát s jakoukoliv střední školou s maturitou pokud uděláš VŠ. Znám hodně učitelů, kteří třeba měli obchodní akademii a dnes učí angličtinu a matematiku. Nebo mám jednu kamarádku, která studovala na sš stavitelství. A dnes ho učí na stejné střední škole, na které studovala i ona sama.
0 Nominace Nahlásit |
Známky nic neříkají. Ty mají pouze nějakou, ne příliš přesnou vypovídající hodnotu na škole kde byly uděleny. Důležité je PZ. Obě varianty jak Gympl, tak SŠ pedagogická jsou pro tuto profesi dobrá varianta. Na pedagogickou fakultu můžeš jít i z kterékoli jiné školy. Pokud máš však už vybráno, tak zvolené varianty vedou k cíli
0 Nominace Nahlásit |
Z vlastní zkušenosti gympl nedoporučuju. Je to jen obsáhlá snůška povrchních informací z různých oborů, pro praxi málo použitelná. To je dobré jen pro nerozhodné. Když už víš, co chceš dělat, udělej si raději maturitu na odborné škole. S prospěchem si nedělej starosti. V dnešní době jsou nároky na školách tak malé, že absolvovat jakoukoli školu může každý, kdo alespoň ve zkouškovém vystřízliví.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2085 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jaké asi tak může mít výsledky a respekt učitel, který měl z matiky a češtiny za 3? To chceš psát žákům poznámky s hrubkami? Nevím, ale za mě, s takovými známkami, byl problém dostat se i na učební obor s maturitou.
Nicméně doba jde dál a pokud vidíš v učení druhých své životní poslání, zkus nějakou střední školu pro život a když ti to půjde, budeš pokračovat na vysoké.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2085 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Mc Merkurion Nahlásit |
Vyber si nějakou specializaci, kde se můžeš zdokonalovat v předmětech, ve kterých jsi měla nejhorší 2. Matematika a čeština ti to kazí, což je škoda, protože v jazycích i ve vědách ti to jde lépe, ale ten základ je třeba dohnat. Zkus střední školu kde probírají v čem jsi dobrá, ale češtinu a matematiku budeš muset zlepšit, abys zmaturovala a pak udělala přijímačky na VŠ. Gymnázium bych nedoporučoval.
0 Nominace Nahlásit |
… z důležitých předmětů za tři, v nejlepším za dvě ??? … přání je jedna věc a skutečnost jiná, toto nejsou podle mne známky na gympl a na učitele >>> no,podle toho to naše školství vypadá, když se s takovýma známkama berou na gympl a pak z nich jsou učitelé …
0 Nominace Nahlásit |
Mc Merkurione známky jsou jedna věc, vědomosti už druhá. To že má
takové známky neznamená, že by byla hloupá a nemohla být učitelkou.
Špatné známky mohla mít i vlivem špatného prostředí doma, ve škole a
podobně. Ne každému vyhovuje předem nastavený školský systém. Podívejte
se na známé génie v historii, ve škole to taky nebyli žádní
jedničkáři a přesto dokázali prorazit a zapsat se do dějin.
To co jí nejde se jednoduše doučí, kromě toho sama říkala, že chce učit
chemii a přírodopis, ze kterých má známky dobré. V češtině se ještě
zlepší a to na učitele bohatě stačí. Podle mě známky
špatné nemá.
… to, že známky nemusí odpovídat vědomostem je problémem celého školství, ale většinou je to naopak, maturu dnes udělá kdekdo … byly doby, kdy se s takovejma známkama ani nehlásilo k přijímačkám,ale rovnou na učňák …
Podle mě má známky strašné především v klíčových předmětech. Z čeho myslíte, že asi budou příjmačky?
Přijímačky jsou z českého jazyka a z matematiky. Ale že má z obou předmětů trojky ještě neznamená, že je nedá. Když se bude pilně učit, tak to určitě zvládne. Proč tu holku hned zatracovat a brát jí naděje, když šanci má?
„Špatné známky mohla mít i vlivem špatného prostředí doma, ve škole a podobně“, to je vaše citace. Můžete mi říct, kde a kdy se tedy bude pilně učit aby to zvládla? Není to o tom „to zvládnout“, třeba jako maturitu, ale být v počtu těch přijatých, nejlepších, nad čárou.
Jistě že bych jí přál aby to zvládla, ale život jaksi za posledních osm let ukázal, že cesta ke splnění jejího snu nebude zrovna lehká.
Střední škola je ale něco jiného než základka. Mám z vlastních zkušeností. Taky jsem měl na zš trojky. Na sš už pak jedničky, takže vím o čem mluvím. A maturitu jsem dal. Tak to zvládne i ona.