Avatar uživatele
zaneta09

Reklamace vydražené věci a vrácení peněz

Nedávno jsem dala do aukce kočár,byl ježděný a bylo to znát hlavně na kolech,tak to stálo v inz.Proto jsem ho taky dala od 1,–kč,aby si cenu určil každý sám.Paní která koč.vyhrála za 1030kč,– využila možnosti os.odběru.Měla dostatek času si jej pořádně prohlédnout a vyzkušet,což taky udělala,posadila si do něj ditě a spokojeně odjela.Za dvě hoď. mi volala,že s koč. není spokojená,že chce vrátit peníze.Duvod? Prý má pocit,že každou chvíli upadne kolo a že jde těžko zabrzdit.Na místě si ale vše vyzkoušela a bylo to v pořádku.Jak to mám teď řešit? Díky
Doplňuji:
pro Dagru: no právě,nikdo paní nenutil si kočárek převzít,ale vzala si ho a zaplatila,pokud se jí něco nezdálo měla to říct hned na místě a mohla od prodeje odstoupit i když by to bylo nefér a proti pravidlům.Nao­pak,myslím si,že pokud by to bylo posílané poštou,tak by asi reklamaci měla uznat,protože by tam nebyla možnost si ho prohlédnou atd..

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, anonym před 5200 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Já bych to neřešil.Zmíněná paní svým příhozem a tím i výhrou,souhlasí z podmínkami na Aukru.Pokud zboží převzala,nevidím důvod toto řešit.
Doplňuji:
Pro Dagru: Zmíněná paní si ale věc převzala a tím souhlasí se stavem zboží.Pozitivní hodnocení neznamená,že paní Žaneta bude mít v příštím prodeji na Aukru nějaké problémy,když se bude bránit jak to bylo při převzetí zboží.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

Já souhlasím s barbakanem. Kupující viděla i vyzkoušela a zaplatila. Měla možnost se vyjádřit. V obchodě by jí to pravděpodobně také neuznali. Pokud to zmiňované kolo neupadlo.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dagry

No jo Barbakan má sice pravdu, ale na druhé straně ji nikdo nedonutí si vyhranou věc převzít, pokud se jí nelíbí nebo na ní shledala závady. Riskuje tak maximálně špatné hodnocení. Bohužel to je to riziko osobního odběru. Kdyby jí byl kočár zaslán poštou, tak by jej převzít už musela, protože by ho měla hlavně zaplacený dopředu. A pak už by bylo na jakékoliv hledání závad pozdě. Maximálně by zase dostala negativní hodnocení prodávající.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hudler

Rád bych doplnil, že vzhledem k tomu, že to byla aukce od koruny, tak nemá vůbec žádné nároky. Jelikož si ten kočárek převzala, tak bohužel k reklamaci bych nepřistoupil!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování