Avatar uživatele
anonym

Reklamace 3× na to samé, ale ne tak docela.

Reklamuje se zboží (konkrétně podprsenka). Na pravé straně vylezla kostice. Když tam vyleze už po třetí, je nárok na vrácení peněz. Co když ale po třetí vylezla vlevo? Je to ta samá chyba, anebo se to počítá jako první? Díky

Zajímavá 0 před 4646 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Pořád se jedná o vadu na stejném výrobku. Takže třetí reklamace z důvodu třetí závady.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zzzzz

Z rozhodnutí nejvyššího soudu se musí jednat o 3 stejné, nebo 4 různé závady. To je věc, která se těžko posuzuje. Pokud je prodejce neochotný bude se s vámi hádat i u páté závady. Každopádně pokud si trváte na odstoupení od kup. Smlouvy, musíte to prodejci oznámit při podávání reklamace, ne až ji vyřeší. Nechte si to vepsat do reklamačního protokolu, pokud to odmítne, napište to tam rukou při podpisu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mojitek

Pokud má výrobek opakovaně závady(jakéko­liv),tak máte nárok na vrácení peněz.Vůbec se NEMUSÍ jednat o stejnou závadu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
hanulka11

To je docela zajímavá reklamace- a jak to po dvakrát opravili? Dost by mě to zajímalo.Kolikpak stála ta podprsenka ,stojí vůbec za to ,se s tím takto zabývat?
Prostě je nekvalitní materiál na tom není nač čekat, že to bude lepší nebo co? Měli peníze vrátit hned . Myslím, že každá další ze stejného materiálu bude stejně nekvalitní. A nebo je tu ještě jedna možnost koupila jste si špatnou velikost .

před 4646 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek