Reklamuje se zboží (konkrétně podprsenka). Na pravé straně vylezla kostice. Když tam vyleze už po třetí, je nárok na vrácení peněz. Co když ale po třetí vylezla vlevo? Je to ta samá chyba, anebo se to počítá jako první? Díky
Zajímavá 0 před 4646 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pořád se jedná o vadu na stejném výrobku. Takže třetí reklamace z důvodu třetí závady.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4646 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Z rozhodnutí nejvyššího soudu se musí jednat o 3 stejné, nebo 4 různé závady. To je věc, která se těžko posuzuje. Pokud je prodejce neochotný bude se s vámi hádat i u páté závady. Každopádně pokud si trváte na odstoupení od kup. Smlouvy, musíte to prodejci oznámit při podávání reklamace, ne až ji vyřeší. Nechte si to vepsat do reklamačního protokolu, pokud to odmítne, napište to tam rukou při podpisu.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud má výrobek opakovaně závady(jakékoliv),tak máte nárok na vrácení peněz.Vůbec se NEMUSÍ jednat o stejnou závadu.
0
před 4646 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je docela zajímavá reklamace- a jak to po dvakrát opravili? Dost by mě
to zajímalo.Kolikpak stála ta podprsenka ,stojí vůbec za to ,se s tím
takto zabývat?
Prostě je nekvalitní materiál na tom není nač čekat, že to bude lepší
nebo co? Měli peníze vrátit hned . Myslím, že každá další ze stejného
materiálu bude stejně nekvalitní. A nebo je tu ještě jedna možnost
koupila jste si špatnou velikost .