Odpoveď byla označena jako užitečná
Je vidět, že vaše škola má zpoždění, Nedávno se někdo ptal, jak napsat rodinný mýtus.
Vím, jak se píše. Práce musí mít úvod, stať a závěr.
.
Využijte fantazii, třeba si vzpomeňte na nějakou pohádku, pověst,
přidejte svůj nápad…
Zkuste vložit, co jste vymyslela, můžeme poradit, až si přečteme vaše nápady.
Upravil/a: annas
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?quentos, ivzez Nahlásit |
Mýtus o škole.
Při vzniku naší školy panoval názor na skvělou výuku žáků. Žáky
s obrovskými, možná až nadčasovými znalostmi. Žáků, kteří pochopí
učební látku hned napoprvé. Bohužel, byl to jen mýtus o takové
neobyčejné škole. Obyčejný sen. Najdeme v ní žáků, jakých najdeme
i na jiných podobných školách. Dobrých i špatných. Žáků, kteří se
musí ještě hodně učit. Poctivě učit, pokud chtějí něco vědět a ne
ukončit školu s odřenýma ušima.
0
před 3393 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Náhlásila jsem odpověď Led, která za tazatelku řešila úkol.
Jako důvod nahlášení jsem zvolila
„Zadání úlohy, domácího úkolu, soutěžní otázky (jiné probíhající
soutěže)“
úryvok z odpovede:
„Mýtus o škole.
Při vzniku naší školy panoval názor na skvělou výuku žáků…Bohužel,
byl to jen mýtus o takové neobyčejné škole. Obyčejný sen. "
Aký je rozdiel medzi "řešením úkolu za "tazatelku“ a popostrčením,
návodom, ako by mohla vyzerať úloha? Je to otázka pohľadu, každá máme
iný. Z kantorskej praxe viem, že občas treba žiakov popostrčiť, vzbudiť
záujem, vysvetliť, že problém možno riešiť rôznymi spôsobmi, nielen
poučkami. Škola hrou podľa Komenského, prípadne majra Maisnera.