2.1.3 Gratispresse
Die erfolgreichste Innovation der Schweizer Presselandschaft
seit dem Jahre 2000 dürfte die gratis verteilte
Tageszeitung mit einem ausgebauten redaktionellen Angebot
sein. Die Gratispresse vermag jedoch nicht nur im
Bereich der Tagespresse, sondern insgesamt ihre Auflage
zu steigern.
zeigt in der Anzahl der Titel und der
Auflage eine etwas fluktuierende Tendenz über die
letzten Jahre. Eine Ursache dafür dürfte in einzelnen
Lokalräumen die Konkurrenz durch die Grossauflagen
der lokalen Tageszeitungen sein sowie allgemein
konjunkturelle Einflüsse dieser stark von Werbung und
Kleininseraten abhängigen Pressegruppe.
Erscheinungsrythmus stellt im Jahre 2006 alleine einen
Viertel der gesamten aktualitätsbezogenen Presse der
Schweiz.
Sie ist entscheidend durch die Mitgliederpresse der
Grossverteiler Coop und Migros geprägt. Diese
beiden Publikationen, welche je in den drei grossen
Landessprachen erscheinen, sind die auflagenmächtigsten
Publikationen der aktualitätsbezogenen Presse.
Mal pro Woche erscheint, steigert ihre Auflage von
dem Jahre 2000 bis 2006 um über 130%. Dieses
Segment besteht im Jahre 2000 aus den täglich erscheinende
erscheinende
Gratisanzeigern der städtischen Zentren.
Im Jahre 2006 zählen dann zu diesem Segment die
jeweils morgens verteilten Pendlerzeitungen
«20 Minuten» (mit mehreren Regionalausgaben)
in der Deutschschweiz und den neu lancierten,
französischsprachigen Pendants «20 Minutes» und
«Le Matin bleu».
Noch nicht berücksichtigt in der Statistik sind die
beiden grossen Neulancierungen im Jahre 2006 in
der deutschsprachigen Schweiz: Die über Zeitungsboxen
verteilte Abendzeitung «heute» und das gratis
an den Kiosken aufliegende Wirtschaftsblatt «Cash
daily», welches sich primär an ein börseninteressiertes
Publikum wendet.
Zajímavá 0 před 4529 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Free Press
Nejúspěšnější inovací ve švýcarském tisku se od roku
2000 pravděpodobně staly zdarma distribuované Denní noviny s rozšířenou
redakční nabídkou. Free Press mohou nejen Rozsah denního tisku, ale jejich
celkový náklad ke zvýšení. – Místní svobodný tisk vzhled
s týdenním rytmu zobrazuje počet titulů Podpora poněkud kolísavý trend
v posledních letech. Jedním z důvodů pro tuto skutečnost může
v některých Místní oblasti, konkurence z velkého počtu kopií místní
noviny, stejně jako jeho obecné ekonomické účinky reklamy a to silně Malé
inzeráty související tiskovou skupinu. – Národní týden svobodný tisk
Vydáno v roce 2006 jen rytmus Čtvrtletí aktuálnosti souvisejících tisku
Švýcarsko. Je nesmírně důležité členy tisku Coop a Migros označené
velkoobchodů. to dvě publikace, z nichž každé tři hlavní Jazyky se
objeví, jsou nejsilnější vydání Publikace týkající se včasnosti
tisku. – Skupina svobodného tisku, který nejméně čtyři Krát týdně
zvýší svou podporu 130 od roku 2000 do roku 2006 asi o%. to Segment se
skládá z denně v roce 2000 publikoval zveřejněn Zdarma ukazatele
městských center. V roce 2006, pak tento segment patří dojíždějících
do ranních novin distribuovaných „20 Minutes“ (s několika regionálních
vydáních) v německy mluvící části Švýcarska a nově zahájené,
francouzsky mluvící protějšky, „20 minut“ a „Le Matin Bleu“. Nejsou
zahrnuty do statistik dvě nové hlavní trh v roce 2006 Německy mluvící
Švýcarsko: přes noviny boxy Distribuované večer noviny „Dnes“ a zdarma
spočívat na stáncích Wirtschaftsblatt "hotovosti denně, "který je
primárně zájem o výměnu Veřejné používá.
Doplňuji:
Je to přeloženo strojovým překladačem. Kdyby se našel někdo, kdo umí
trochu německy, tak by to určitě uměl přeložit do české
srozumitelštiny.
Zdroj: http://translate.google.cz/
Upravil/a: Jose1f
0
před 4528 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek