Pred casem jsme prodali starsi auto, zlobilo servo, kupujici byl seznamen se stavem vozidla, podminka koupe byla oprava, tu jsme provedli, pote auto prodali,prilozili doklad o oprave, ted po cca mesici a pul servo zacalo znovu zlobit a kupec chce vratit penize.nebo novou opravu. co mame delat? da se nejak branit?nema spis zadat opravu po servisu kde predeslou opravu provadeli? dekuji za jakoukoliv odpoved.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kapka, anonym, iceT před 5123 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nevim jak je to formulovane v te smlouve,ale obecne :
kupujici sepsal smlouvu s Vama,tudiz penize ma pravo zadat po Vas(oprava byla
provedena pred prodejem/podepsanim smlouvy).Vy pak nasledne muzete reklamovat
u toho servisu.Neco jineho by bylo,kdyby jste to prodavali jeste pred opravou a
dali mu např.slevu aby si to mohl nechat opravit sam.
Nebo vlozte sem co je v te smlouve(cenu ,adresu, č.motoru atd.samozrejme
ne)
Doplňuji:
Vecernice : dle toho co anonym pise,tak je to jiny pripad..
Upravil/a: mojitek
5Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, BEAES, chucky, anonym, iceT
před 5122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V případě, že jste měli ve smlouvě ujednání o tom, že provedete
opravu a následně byla oprava provedena a auto prodáno, byl kupující
upozorněn na vady a tyto již reklamovat nemůže.
Jak říká mojitek, můžete provést reklamaci v servisu, kde byla oprava
provedena.
0 Nominace Nahlásit |
Když si koupím kalhoty ve slevě s označenou vadou,tak je přece za tu vadu nebudu reklamovat.I když jsou i tací.
0
před 5122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek