řezězec povinnost objednat tolik zboží pro uspokojení všech zákazníků.
Přece není dnes v době informačních a komunikačních technologií zjistit poptávku zákazníků.
Kdyby mě řetězec oslovil, klidně bych jím nějakou „anketku“ na webové stránky naprogramoval není to nic složitého.
o obchodu kterém mluvím, je problém s akčním zbožím pernamentně.
O akcích tam není třeba chodit, protože to budou mít zaručeně vyprodané.
Komu si můžu stěžovat ? Na Českou obchodní inspekci ?
Může si ČOI vyžádat kamerový záznam pro důkaz vyprodejnosti a nenavezení nové „zásoby“ ?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4463 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Michale, tvé otázky a názory vycházejí z veliké neznalosti praxe. Mohu ti každý den posílat kolik si zákazníků objednalo zboží a pak si ho nevyzvedli. A teď mi poraď.
Kdo to zboží zaplatí? Asi obchodník a budou se mu hromadit jeden ležák za druhým a zkrachuje. Dáš námitku, že ho může vrátit výrobci, ale ten vyrobil podle poptávky obchodníka a když bude brát veškeré zboží zpět, tak zkrachuje.
Proto jsou storno poplatky, kdy odkoupí zboží zpět, ale za poplatek. A ten poplatek zaplatí obchodník, který zboží vrací. Tak si musí každý vytvořit mechanizmus, aby nezkrachoval. A to je třeba ten, že si udělá předpoklad kolik akčních věcí může prodat a vezme jich méně, aby na 100% prodal. Je to tržní a sociální mechanizmus.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
Každý obchod má určitý tovar na predaj. Ak sa niektorý tovar stane
zastaralý, alebo nejde na predaj (z akéhokoľvek dôvodu), stáva sa
nepredajný za pôvodnú cenu a blokuje zbytočne sklady, čím sa zvyšujú
náklady a strata obchodníka. Preto sa vyhlasuje akcia predaj zvyšných zásob
za znížené ceny. Teda nemožno čakať od obchodníka dopĺňanie akčného
tovaru.
Podobne je to i u potravín so stanovenou záručnou dobou, po ktorej sa
nesmú predávať. Tesne pred ukončením záručnej doby, predajne dočasne
znižijú ceny takého tovaru.
Vaše ďalšie otázky v tomto prípade sú bezpredmetné, sťažovať sa
nemáte prečo – môžte jedine v prípade, že tovar majú a odmietli vám
ho predať.
0 Nominace Nahlásit |
Jsem sice levicově nakloněn, ale dovoluji si upozornit že socialismus skončil na podzim v roce 1989 a nyní nás opanovalo vysněné tržní hospodářství.
0 Nominace Nahlásit |
Michale jedna hloupá otázka za druhou?
zaprvé nikdy obchoďák neví kolik toho prodá,takže proč toho navážet kamion když stačí např paleta a při další dodávce další paleta.Ono se také některé věci kazí,tím myslím žrádlo.Každej obchoďák není Makro,abys musel kupovat po balíkách, v tom případě toho samozřejmě naskladní více.Jezdil jsem 6 let s kamionem pro makro a tam naskladńují více ale taky tam je nastavený minimální odběr.např nelze vzít 2 krabice mlíka,musíš vzít celý balík.Jenden rok dokonce platila akce čím víc nakoupíš tím větší sleva.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4463 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek