Uvedu příklad.
Je nějaká víkendová akce. Zákazník víkendovou akci objeví v neděli v poledne čirou náhodou.
Jenže potřebuje vědět zda by mu to fungovalo, či zda to může zaplatit takto nebo je jiný „problém“.
Když napíše mail tak se mu odpovědi dočká nejdříve v pondělí ráno, ale to je už po akci, která končí půlnocí na pondělí.
Eshop bez zákaznické podpory by se dal přrovnat jako kdyby byl otevřený hypermarket a byli by tam jen zákazníci a ne prodavači.
Proč tento „stav“ nijak neřeší obchodní zákoník. Myslím, že doba pokročila a přináší nové problémy.
Má zákazník vůbec právo na nějdou obranu, když kvůli pomalosti zákazníckého servisu nemohl využít akce ?
Je tu sice institut vrácení do 14 dnů, ale to je pro zákazníka někdy problém, když je věc rozměrnější a zákazník nemá dodávku a rudl (pračka, lednička, metrová plazma) a každá pošta takto rozměrné balíky nepříjmá.
Zajímavá 0 před 4514 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to vždy tvůj problém, že nemáš znalosti. To by bylo asi tak, jako by
jsi prodejně předpisoval její prodejní dobu. Prostě daný e-hop má
určitá pravidla a ty je musíš respektovat. Nikdo tě nenutí tam nakupovat.
A co se týče hypermarketů, tak jsem tam žádného odborníka co by uměl
poradit nenašel. V práci děláme do 16:00 a kdo do té doby příjde dostane
odbornou radu. Pro své osobní klienty – firmy jsem k mání 24 hodin
denně. Je to prostě náš servis.
Doplňuji:
Vem si jen to, že budeš mít firmu a budeš mít peníze jen na jednoho
zaměstnance a Obchodní zákoník ti předepíše otevřeno 24 hodin denně.
Co budeš dělat o dovolené svého zaměstnance? Budeš v práci 24 hodin
denně po dobu jeho dovolené?
Upravil/a: Mapel
0
před 4514 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Protože si zaměstnanci musejí mít také někdy volno, aby si mohli zaplavat…
0
před 4513 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ty si se pomát, ne? Každej může makat jen 8,5 denně, jinak je mu to daný jako přesčas, kterej je dražší, stejně tak jako práce o víkendu. Tohle by si mohly dovolit jen opravdu veliké eShopy, tj. držet si tam maníka/ky na zákaznické podpoře ve směnnym provozu. A stejně bys tam nikdy nechytil toho správného specialistu, ale jen zvedače telefonů. Takže odpověď je jednoduchá – není to zákoníkem práce, ani obchodním zákoníkem, ale jen tím, že by to bylo moc drahý. Pracovní doba jakéhokoliv obchodu, kamenný, nebo eShop je daná jeho provozovatelem, i kdyby to byla jen hodina denně, není socialismus, kdy tohle bylo daný nějakou směrnicí UV KSČ 🙂
0
před 4507 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek