Třeba pětilitrové osmiválce, které by mohly klidně jet 300 km/h a dají tam omezovač na 250 km/h. Kdyby byl v převodovce lehčí stálý převod, motor by mohl využít celé pásmo otáček a ještě by auto získalo na akceleraci. Nějak mi to hlava nebere.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? Emefej, marci1, Lamalam, Klaproth, gecco, orwell před 2850 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Přítomnost omezovače je záležitost předpisů dané země. Pro určité trhy se do vozu montuje, do jiných zemí se do identického auta se dává neaktivovaný, nebo s možností uživatelské deaktivace nebo tam vůbec není.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Kepler Nahlásit |
Výkon se kromě rychlosti na dálnici projeví také ve zrychlení a
pružnosti při jízdě s nákladem či vlekem. Já se svým Partnerem 50kW,
který nemá problém se dostat na rychlostní silniční rychlostní limity
i při plném obsazení, si často nemohu dovolit předjet nějakého courala
jen kvůli tomu, že nemám dostatečný výkon k tomu abych dokázal
okamžitě zrychlit a předjet jej na úseku který mám pro předjetí
k dispozici. V těchto okamžicích bych 100kW navíc opravdu uvítal.
Stejně tak pokud chci najet na rychlostní silnici ze stopky musím čekat až
se mi v jedoucí koloně objeví prostor podstatně větší než jaký by mi
stačil kdybych měl alespoň 50kW navrch.
Dále pokud si někdo koupí opravdu sportovní auto, je možné že si jej občas bude chtít vyzkoušet někde na polygonu. Výrobce je zpravidla schopen mu na tuto aktivitu omezovač vypnout.
0 Nominace Nahlásit |
Možná proto, aby zbohatlík, který si to koupí, nezabil hned při první
jízdě příliš mnoho lidí.
Nebo proto, že motor by to sice dal, ale podvozek a/nebo aerodynamika
už ne.
0 Nominace Nahlásit |
Dochy: ano výkon někdy chybí, ale to lehčí zpřevodování by pomohlo daleko efektivněji. Ale ta možnost vypnutí omezovače – to beru.
Zpřevodování mi při předjíždění nijak nepomůže. Řadím podle potřeby. Nechápu co myslíš tím lehčím zpřevodováním, které by mi mohlo pomoci.