Je pravda, že nejen vědci, ale i naše ministerstvo životního
prostředí si uvědomuje, že kvalita ovzduší dlouhodobě nesplňuje
požadavky , které se týkají ochrany zdraví lidí a ekosystémů a
vyvolávají v zatížených oblastech významná zdravotní rizika. Proto
vypracovala strategii k zlepšení kvality ovzduší do roku 2020.
http://www.mzp.cz/cz/kvalita_ovzdusi_strategie_2020
Kdo zajistí, že nejde jen o slova na papíře, ale že strategie něco změní. Začnou lidé chodit víc pěšky, využívat městskou dopravu , nebo nosit masky? Podřezali jsme si pod sebou nejen větev … za všechno se platí
Pro zajímavost ještě další skutečnost, která se týká zamořeného ovzduší a způsobuje i jiné problémy
Všichni víme, že chrápání nejen ruší spolubydlící, ale je i nebezpečné, dokonce . může po čase v způsobit i závažné zdravotní problémy.
"Norští vědci zjistili, že může za chrápání vedle obezity i život ve velkoměstě, v centru rušných ulic, kde je vyšší koncentrace výfukových plynů. Zplodiny z exhalátů totiž zvyšují riziko chrápání několikanásobně.
Na myšlenku, že toxiny z dopravy mohou souviset s chrápáním, přivedla
odborníky z Bergenské univerzity studie, která potvrdila, že lidé
vystavení kouři z cigaret, pasivní kuřáci chrápou mnohem častěji. Není
bez zajímavosti zjištění, že spaní mužů v ložnici poblíž dálnic a
rušných ulic u nich zvyšuje riziko chrápání více než u něžného
pohlaví. U žen vdechování exhalátů během noci spíš vede k ospalosti
během dne."
http://www.spirit.cz/index.php/zajimavosti/16691-mohou-auta-za-chrapani
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Proč myslíš, že ten článek ti lže? Ve skutečnosti se používání fosilního paliva v dopravě a výrobě podílí na zvyšování obsahu CO2 jen částečně. Samozřejmě, že elektroauta, které mají výfuk v elektrárně, to nezachrání. Podle mého názoru můžou zvrátit trend jedině dvě věci: skutečně čistá energie z termonukleární fúze a taky obnova zelených plic planety (třeba pralesů v Amazonii) a hlavně znovuoživení oceánů.
0 Nominace Nahlásit |
Jestli si někdo myslí, že situaci spasí tím, že ve Švédsku nebo
Německu budou jezdit jenom elektromobily nabíjené z elektráren solárních,
vodních nebo větrných, tak je trouba. Jaký vliv na globální koncentraci
CO2 má asi Čína nebo Indie, kde stoupá životní úroveň stovek milionů
lidí a kdejaký čičmunda si kupuje auto, které by u nás na způsobilo
personálu stanice měření emisí posttraumatickou stresovou poruchu?
A jestli si někdo myslí, že bude úžasné, když se v Česku bude jezdit
výhradně elektromobily nabíjenými z našich tepelných elektráren, tak je
už dočista vylízán. Možná, když postavíme ještě jednu dvě jaderné
elektrárny, taky by se dalo o tom uvažovat, ale považte jak dlouho tady
trvá a kolik to stojí, než se tady v tom kocourkově něco postaví.
0 Nominace Nahlásit |
Na otázku „Prostě opravdu je pozdě ? Opravdu myslíte, že nás
zachrání do 15 let úplný zákaz automobilů na klasický pohon ? je len
jedna odpoveď: Nie.
15 rokov na prechod z automobilov na klasický pohon na pohon elektrický,
biomasu, alebo alkohol, je príliš krátky. V tom prípade už dnes by
automobilky museli prechádzať na nový druh pohonu a prestať vyrábať
vozidlá na klasický pohon. Teoreticky by som daný zákaz považovala za
15 ročný termín na ukončenie výroby vozidiel klasického pohonu a prechod
na nový typ vozidiel, ale nie za zákaz používania automobilov s klasickým
pohonom. V hre sú miliardy až bilióny dolárov za prechod z jedného typu
dopravy na iný typ a nie snaha o ekologiu a zdravie ľudstva. Nebuďme
naivní… Humbug v hre o peniaze pod heslom: "Ide nám o ekologiu a
zdravie“.
2Kdo udělil odpovědi palec? johana 56, briketka10
před 2951 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Omlouvám se, ale otázku bych trochu poupravil-
Proč WMO a média lžou ve všem a všude ?
A proč ten otázník je za mezerou?
0
před 2952 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dojemná je akce „Zasaď strom“ a tím snížíš obsah CO2. Ale kdo ty vzrostlé stromy bude zakopávat kilometr pod zem, o tom se nikdo nezmiňuje. A největší prdel bude, až se uvolní ty miliardy tun metanu z tajícího permafrostu.
0
před 2951 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zakázat taková nebo maková auta nic neřeší, dokud budou lidé nuceni
dopravovat se do práce, cestovat k zákazníkům, dopravovat suroviny do
továren a zboží do obchodů. Nejprve by musely zaniknout dopravní potřeby,
pak by mohla zaniknout doprava. Uměle způsobeným zánikem dopravy zanikne
i civilizace.
Nejprve musí být vynalezeny jiné způsoby dopravy, pak auta zmizí sama.
Naopak to nebude fungovat.
Individuální přepravní potřeby nelze vyřešit hromadnou dopravou.
0
před 2951 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Do roku 2030 odstavit všechna auta na benzín a naftu. Pane Keplere vy tomu věříte ? Pak je to jako s tou Antarktidou.
Jestli někdo neodpovídá na otázku tak jste nyní vy.
K tomuto tématu jsem se nevyjadřoval, když tak v tom smyslu, že zavést elektroauta je nesmysl. Tak nevím, kdo tady má potíže se čtením, ostatně jak už mnohokrát, že?