Avatar uživatele
anonym

Proč Pepsi nemá tak agresivní reklamy jako Coca Cola?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3159 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hans51

Každá společnost si v rámci sebepropagace volí určitou marketingovou strategii. Její základní rámec je dán zákonem, zbytek je v podstatě čistě na vkusu a vůli této společnosti.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Jak to vidí odborníci?

Cola i Pepsi spolu soupeří už století, intenzivní boj pak probíhá od r. 1980.

Coca-Cola líčí sebe jako klasickou tradiční colu, zatímco Pepsi se líčí jako modernější, „hip“ verze coly, aby víc zaujala mladší generaci. Podle toho zaměřují reklamu – různé maskoty, celebrity, barevnost atd, Pepsi víc na lidi, kteří Colu pijí. .

Zatímco jejich propagační strategie jsou velmi odlišné, obě techniky se ukázaly jako poměrně úspěšné, protože Coca a Pepsi v současné době tvoří většinu podílu na trhu v rámci cola průmyslu.

Aby starší Cola s udržela první místo na trhu, musí zvýšit povědomí konzumentů, naučit diváky vnímat rozdíly., tedy je agresívnější.

Tento konkurenční boj se nazývá , „Cola Wars“ a začal s využitím vzájemně cílené reklamy a marketingových kampaní. Jde i o osobní presttiž. Spor se dokonce přestěhoval do vesmíru a je to vidět i médiích.

http://www.over­tcollusion.com/i­advertising/2013/2/15/­pepsi-vs-coca-cola-ongoing-cola-war-in-super-bowl-xlvii.html

Takže záleží na každém jedinci, zda si vybere červenou nebo modrou plechovku, obě jsou totiž nezdravé.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
lota

Pepsi má nějaké reklamy?:-)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek