Každá společnost si v rámci sebepropagace volí určitou marketingovou strategii. Její základní rámec je dán zákonem, zbytek je v podstatě čistě na vkusu a vůli této společnosti.
0 Nominace Nahlásit |
Jak to vidí odborníci?
Cola i Pepsi spolu soupeří už století, intenzivní boj pak probíhá od r. 1980.
Coca-Cola líčí sebe jako klasickou tradiční colu, zatímco Pepsi se líčí jako modernější, „hip“ verze coly, aby víc zaujala mladší generaci. Podle toho zaměřují reklamu – různé maskoty, celebrity, barevnost atd, Pepsi víc na lidi, kteří Colu pijí. .
Zatímco jejich propagační strategie jsou velmi odlišné, obě techniky se ukázaly jako poměrně úspěšné, protože Coca a Pepsi v současné době tvoří většinu podílu na trhu v rámci cola průmyslu.
Aby starší Cola s udržela první místo na trhu, musí zvýšit povědomí konzumentů, naučit diváky vnímat rozdíly., tedy je agresívnější.
Tento konkurenční boj se nazývá , „Cola Wars“ a začal s využitím vzájemně cílené reklamy a marketingových kampaní. Jde i o osobní presttiž. Spor se dokonce přestěhoval do vesmíru a je to vidět i médiích.
http://www.overtcollusion.com/iadvertising/2013/2/15/pepsi-vs-coca-cola-ongoing-cola-war-in-super-bowl-xlvii.html
–
Takže záleží na každém jedinci, zda si vybere červenou nebo modrou
plechovku, obě jsou totiž nezdravé.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1703 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 916 | |
iceT | 628 | |
da ny | 606 | |
zjentek | 573 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |