Když letí na zádech nebo při akrobacii a v nádrži se přelije palivo
na opačnou stranu.
Doplňuji:
Jediná solidní odpověď i když neúplná je od ladaadal!!!!, ale je
poučná !
Ostatní odpovědi jsou jenom pro body! a nejsou to odpovědi ale všeobecné
dohady!
U stihačky Mig 15 to bylo udělané tak, že čerpadlo, které bylo umístěno v hlavní nádrži na dně, se při překlopení letadla na „záda“ uzavřelo takovým zvonem a obsah paliva v tomto zvonu stačil na 20 sec letu. Takže letadlo v této poloze nesmělo být déle, nebo mu zhasl motor. Takže pilot musel tomuto faktu přizpůsobit i pilotáž. Palivo se čerpalo do motoru pouze z této nádrže a z ostatních nádrží ( i pomocných baků) se palivo vždy přednostně přečerpávalo do této hlavní nádrže přetlakem vzduchu v takovém pořadí, aby nebyla narušena stabilita letounu. Takže hlavní nádrž se spotřebovávala až jako poslední. Chtěl jsem vědět jak je to u nových letadel či akrobatických. Na hadičku se závažím ale v tomto případě nevěřím.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, aramah před 4201 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Protože má nádrž udělanou tak, aby se z ní palivo do motoru dostalo v každém režimu letu.
0 Nominace Nahlásit |
To je stejné, jako nechcípne motorová pila nebo křovinořez, i když ho naklopíš jak ho naklopíš. Letadla to mají možná důmyslnější, ale principielně to musí být podobné. U těhle malých strojů stačí hadička a závaží na sacím otvoru, aby konec hadičky byl stále ponořen do benzínu.
0 Nominace Nahlásit |
tak kdyby to neměli vyřešené, tak by jim to za letu chciplo a mohli by se
i zabít… Nebude to mít vyřešený každé letadlo, ale jestli se
předpokládá, že bude dělat nenormální kousky, tak to musí být
ošetřené tak, aby to vydržel motor i trup letadla…
jde tedy o bezpečnost. V nádrži bude nejspíš systém, který umožňuje
právě to, aby motor dostával stále palivo.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek