Protože má vynikající PR. 🙂
Primark je hrabárna, kde si svůj kousek oblečení musíte vytáhnout
z rozházené hromady dalších svršků. Primark je hřiště, na němž se
lidé přetahují o kabinky a kličkují před pokladnami, aby po několika
hodinách nakupování mohli konečně zaplatit.
Primark je geniální marketér. Do reklamy prakticky neinvestuje, neprovozuje
e-shop. Soustředí se pouze na kamenné pobočky a spoléhá se, že omámený
zákazník se svěří sousedovi, jak v jejich obchodě nakoupil za hubičku.
Nákup ho sice stál nějakou tu tlačenici, čekání a nepohodlí, pořád to
ale bylo za tu sladkou nicotně malou hubičku.
0 Nominace Nahlásit |
Hmmm.. shodou okolností jsem ředitelem divize pro strategie společnosti
Primark a tak ti můžu oznámit: protože… proto!
😁
Ne, jak to asi tak máme vědět? Pošli dotaz do Primarku.
0
před 1165 dny
|
0 Nominace Nahlásit |