Avatar uživatele
kubik!

Proč někdy doručovatel České pošty zavolá a někdy ne?

Stává se Vám také, že Vám z pošty občas zavolají a občas nezavolají, když pro Vás mají balík? Stává se mi to opakovaně, a nejedná se o různé odesílatele, ale o jednoho odesílatele, který poště dává pokaždé stejné údaje. Vždy dá i telefon i e-mail (Oboje vím, protože mi chodí na oboje upozornění, že Česká pošta přebrala zásilku k doručení. A přesto nikdy nevím jestli zavolají, jde o to, že pak se musím s balíkem „tahat“, nebývá to od tohoto odesílatele lehká záležitost.
Doplňuji:
To už jsem zde asi také jednou řešila, že mi ani nedají lístek do schránky, když už se mi něco měli pokoušet doručit… A nejhorší je, že na občance mám jinou adresu než, na kterou mi doručují, na poště mi pak bylo řečeno, že by mi zásilku/balík vůbec neměli dát, pokud nemám výzvu a neshoduje se mi adresa…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? redy, uccello, marci1 před 3738 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
uccello

Protože na to jednoduše kašle. Já zase řeším problém s listkama ve schránce, ikdyž jsem doma. Ta mrcha prostě nezazvoní a rovnou hodí do schránky papír s tím, že jsem byl nezastižen. A pak se těžko z práce dostávám na poštu a zbytečně se s tím tahám. To mi pak pracují nervy.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

U nás ani nezvoní, jen strčí lístek do schránky, sledovala jsem ji, ale vylítla jsem ven a vynadala jsem jí

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Funna

vidím, že je to s tím doručováním-nedoručováním všude stejné…prostě na Českou poštu je vždy „spolehnutí“…a to se pořád diví, že s takovým přístupem nevydělávají…
když můžu, použiju na doručení balíku konkurenci…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Vysvětlení je prosté a stejné po celé republice. Pokud odesilatel balíku uvede telefonní číslo adresáta, tak pošta upozorní vždy. Pokud číslo na podacím lístku neuvede, pošta číslo nemá, tudíž nemůže ani zavolat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
quentos

To máte dobrý. Mně leckdy nedají do schránky ani ten lístek – a pak aby se člověk o tom, že mu něco přišlo, jen dohadoval a chodil se neustále jak blbec ptát na poštu. Což o to, já to mám z práce hned vedle, ale co ti, kteří musejí přes celé město…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Mně vždycky přijde SMSka. Většinou volím Balík na poštu, pokud to nemají ve výběru, tak hned po avízu SMSkou to na internetu mění z „úžasného“ Balíku do ruky na Balík na poštu, kde si to vyzvednu sám.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Využívám služeb České pošty, DPD i PPL, a to ve dvou městech jako příjemce. Vždy je to o lidech, hlavně o řidiči, který si bere balíky na depu. Když je to člověk, kterého ta práce baví, tak problém není u žádné společnosti. Přes léto nastupují brigádníci, kteří předem vědí, že to mají jen na max. dva měsíce a s těmi je problém.

U pošty je obrovská výhoda, že zásilku, když o ní člověk ví, nechají na nejbližší poště. U balíku do ruky a balíku na poštu chodí SMS zpráva, která jako informace stačí a člověk lístek nepotřebuje. U DPD a PPL je depo jen v některých krajských městech. Když je řidič blb, tak zásilku prostě nemáte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Upozornění mi přijde SMS i e-mailem. Jednou se mi akorát stalo, že balík na poštu odešel omylem na jinou poštu, ale další den byl na mé poště. S poštou mám celkem dobré zkušenosti, u nás na poště jsou milí a vstřícní. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Já bych neřešila, proč někdy doručovatel zavolá, ale proč nedoručuje.
To je zásadní problém, na který si stěžuje hodně lidí.

Mně se osvědčila opakovaná stížnost na konkrétní osobu,
jejím nadřízeným. Doručovatelé/lky mi už pár let doručují …

Dotazy, připomínky a stížnosti lze psát na adresu:
podatelna@cpost.cz

  • –––

Je-li už zásilka uložena na poště, máte několik možností, všechny můžete
řešit telefonicky (číslo najdete na zadní straně oznámení o uložení zásilky)
nebo prostřednictvím online žádostí na webu České pošty:
http://www.pos­taonline.cz/sluz­by-pri-dodani

POZOR:
V případě online žádosti lze požádat o doručení
nejblíže na 3. pracovní den ode dne podání žádosti.
Telefonicky lze doručení objednat hned na další den.

Opakované doručení na konkrétní den
► s normální pochůzkou (zdarma)
► mimořádnou pochůzkou (za poplatek, výši z hlavy nevím)

Další možnost je změna úložní pošty – balík si můžete
nechat uložit na poště, kterou máte blíže bydlišti.

Poslední možnost je doslání uložené zásilky na jinou adresu –
můžete požádat o doručení uloženého balíku např. na pracoviště.

  • –––––

Když už jsem u služeb pošty, zmíním ještě možnost prodloužení úložní doby
(pouze u zásilek, u kterých to odesilatel nezakázal) a trvalou změnu ukládací pošty.
Všechny služby – s výjimkou mimořádného doručení – jsou zdarma.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek