Stává se Vám také, že Vám z pošty občas zavolají a občas
nezavolají, když pro Vás mají balík? Stává se mi to opakovaně, a
nejedná se o různé odesílatele, ale o jednoho odesílatele, který poště
dává pokaždé stejné údaje. Vždy dá i telefon i e-mail (Oboje vím,
protože mi chodí na oboje upozornění, že Česká pošta přebrala zásilku
k doručení. A přesto nikdy nevím jestli zavolají, jde o to, že pak se
musím s balíkem „tahat“, nebývá to od tohoto odesílatele lehká
záležitost.
Doplňuji:
To už jsem zde asi také jednou řešila, že mi ani nedají lístek do
schránky, když už se mi něco měli pokoušet doručit… A nejhorší je,
že na občance mám jinou adresu než, na kterou mi doručují, na poště mi
pak bylo řečeno, že by mi zásilku/balík vůbec neměli dát, pokud nemám
výzvu a neshoduje se mi adresa…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? redy, uccello, marci1 před 3704 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Protože na to jednoduše kašle. Já zase řeším problém s listkama ve schránce, ikdyž jsem doma. Ta mrcha prostě nezazvoní a rovnou hodí do schránky papír s tím, že jsem byl nezastižen. A pak se těžko z práce dostávám na poštu a zbytečně se s tím tahám. To mi pak pracují nervy.
0 Nominace Nahlásit |
U nás ani nezvoní, jen strčí lístek do schránky, sledovala jsem ji, ale vylítla jsem ven a vynadala jsem jí
0 Nominace Nahlásit |
vidím, že je to s tím doručováním-nedoručováním všude
stejné…prostě na Českou poštu je vždy „spolehnutí“…a to se pořád
diví, že s takovým přístupem nevydělávají…
když můžu, použiju na doručení balíku konkurenci…
0 Nominace Nahlásit |
Vysvětlení je prosté a stejné po celé republice. Pokud odesilatel balíku uvede telefonní číslo adresáta, tak pošta upozorní vždy. Pokud číslo na podacím lístku neuvede, pošta číslo nemá, tudíž nemůže ani zavolat.
0 Nominace Nahlásit |
To máte dobrý. Mně leckdy nedají do schránky ani ten lístek – a pak aby se člověk o tom, že mu něco přišlo, jen dohadoval a chodil se neustále jak blbec ptát na poštu. Což o to, já to mám z práce hned vedle, ale co ti, kteří musejí přes celé město…
0 Nominace Nahlásit |
Mně vždycky přijde SMSka. Většinou volím Balík na poštu, pokud to nemají ve výběru, tak hned po avízu SMSkou to na internetu mění z „úžasného“ Balíku do ruky na Balík na poštu, kde si to vyzvednu sám.
0
před 3704 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Využívám služeb České pošty, DPD i PPL, a to ve dvou městech jako příjemce. Vždy je to o lidech, hlavně o řidiči, který si bere balíky na depu. Když je to člověk, kterého ta práce baví, tak problém není u žádné společnosti. Přes léto nastupují brigádníci, kteří předem vědí, že to mají jen na max. dva měsíce a s těmi je problém.
U pošty je obrovská výhoda, že zásilku, když o ní člověk ví, nechají na nejbližší poště. U balíku do ruky a balíku na poštu chodí SMS zpráva, která jako informace stačí a člověk lístek nepotřebuje. U DPD a PPL je depo jen v některých krajských městech. Když je řidič blb, tak zásilku prostě nemáte.
0
před 3704 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Upozornění mi přijde SMS i e-mailem. Jednou se mi akorát stalo, že balík na poštu odešel omylem na jinou poštu, ale další den byl na mé poště. S poštou mám celkem dobré zkušenosti, u nás na poště jsou milí a vstřícní. 🙂
0
před 3704 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já bych neřešila, proč někdy doručovatel zavolá, ale proč
nedoručuje.
To je zásadní problém, na který si stěžuje hodně lidí.
Mně se osvědčila opakovaná stížnost na konkrétní osobu,
jejím nadřízeným. Doručovatelé/lky mi už pár let doručují …
Dotazy, připomínky a stížnosti lze psát na adresu:
podatelna@cpost.cz
Je-li už zásilka uložena na poště, máte několik možností, všechny
můžete
řešit telefonicky (číslo najdete na zadní straně oznámení o uložení
zásilky)
nebo prostřednictvím online žádostí na webu České pošty:
http://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani
POZOR:
V případě online žádosti lze požádat o doručení
nejblíže na 3. pracovní den ode dne podání žádosti.
Telefonicky lze doručení objednat hned na další den.
Opakované doručení na konkrétní den
► s normální pochůzkou (zdarma)
► mimořádnou pochůzkou (za poplatek, výši z hlavy nevím)
Další možnost je změna úložní pošty – balík si můžete
nechat uložit na poště, kterou máte blíže bydlišti.
Poslední možnost je doslání uložené zásilky na jinou adresu –
můžete požádat o doručení uloženého balíku např. na pracoviště.
Když už jsem u služeb pošty, zmíním ještě možnost prodloužení
úložní doby
(pouze u zásilek, u kterých to odesilatel nezakázal) a trvalou změnu
ukládací pošty.
Všechny služby – s výjimkou mimořádného doručení – jsou
zdarma.
0
před 3704 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek