Dobrý den. Zajímá mě, proč má Každá značka např. Wolksvagen pro každý stát jinou reklamu? Mám na mysli to , že například reklama na WV transporter , co jse vysílá u nás, je úplně jiná než třeba v Rusku. Jedná se o obchodní psychologii?
Zajímavá 0 před 2402 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Sestavují reklamy podle toho, co na který národ působí a co působí na jejich city.
SK – – „Volkswagen a Ľudovít Štúr Ale kampaň „Ludove vozidlá do každej rodiny“ plná slovních hříček se skutečně povedla. Co na tom, že Volkswagen sídlí v Německu? “
Přece Ludovít Štúr má co nejvíce říci v zemi, kde žil.
–
Nebo Dánsko – „Nová reklama značky Volkswagen zobrazuje komplikovaný
vztah otce a syna a poukazuje na to, že automobil není jen o gumách a
plechu, ale také o emocích, vzpomínkách a vztazích“
http://www.m-journal.cz/cs/reklama-tydne--volkswagen---generationer__s288x13234.html
Německo – " Spot, ve kterém si lidí hrají na kočky, nemá sice s auty nic moc společného, otravná melodie doprovázející šílené scénky se však vryje do paměti každému."
"Hlavní roli v reklamě na nový crossover Volkswagen T-Roc dostal černý beran. Ten nekompromisně zastraší každého soka, než narazí na novinku od VW atd.!.
Projděte se spoty a uvidíte, který na vás nejvíce zapůsobí. Ne každá reklama ovlivníi každého, takže zkoušejí, plsobí na emoci, snaha zaujmouct, samozřejmě koupit.
Některé reklamy se okoukají, takže je třeba inovovat. Zřejmě reklama zvyšuje prodej, vynaložené peníze se vrátí. .
http://www.tvspoty.cz/znacka/volkswagen/
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Ano, jedná se o obchodní strategii. Reklama, jakkoliv je mi otravná, je vždy cílená na mentalitu národa a podmínky toho konkrétního trhu. VW Transportér osloví u nás především podnikatele svými užitnými vlastnostmi, v Rusku třeba tím, že se do něj vejde o pár kartonů vodky víc, než kolik nabízí konkurence.
2Kdo udělil odpovědi palec? Muso, independent
před 2402 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek