Dle vyjádření Kauflandu se děje záměrně. 🙂
„„Děkuji za zprávu a postřeh ohledně odlišného použití červené a
bílé barvy v srdci, které je symbolem naší nové kampaně "Z lásky
k Česku“. Použití barev v našem srdci neodpovídá státní vlajce
záměrně. Nemůžeme a ani nechceme zneužívat státní symbol pro naši
kampaň. Charakterem kampaně je srdce a barvy modrá, červená a bílá,
reflektující barvy české státní identity, která je pro kampaň
klíčovou. Nejedná se však o kopii vlajky. Děkuji za pochopení,
Anička.“
http://www.deguston.cz/products/farmarske-trhy/
0 Nominace Nahlásit |
Protože ji dává obráceně. Otočíš-li fotku tak, aby modrá byla vlevo, tak červená s bílou je umístěná dobře. Asi to je Kauflandůf záměr.
0 Nominace Nahlásit |
Schválně zaměňují pravou za levou,aby zhypnotizovali konzumní společnost pomocí zrcadlového efektu.
0 Nominace Nahlásit |
Hrot srdce je směrem Nigérie. https://maps.google.cz/maps?hl=cs&tab=wl&output=classic&dg=brw
annas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |