http://www.zskomtu.cz/153-skolni-akce/detail/nazorna-vyuka-dejepisu-v-7-a-aktualizovano/
Pokračování: S hlavami až k zemi. Sudžůd, kdy se muslim tiskne tváří a dlaněmi k zemi, zatímco zadnici vystrkuje vzhůru, je nejpodřízenější a nejzranitelnější polohou, jakou může lidské tělo předvést. http://martinkonvicka.blog.idnes.cz/c/481149/vychova-skolaku-k-podrizeni-aneb-opravdova-cunarna.html
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Elk, redy před 3297 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Z jedné hodiny dějepisu víte, že všechny základní školy
„dětem utajují naše právní základy“,
přestože ta hodina o ničem takovém nesvědčí?
„Odvážné“ tvrzení…
0 Nominace Nahlásit |
Kdyby takhle přišla učitelka k nám do třídy, tak jí pošlu do pr**le a jdu domů. Naštěstí máme učitele ateistu, který nás učí o našem právním systému.
0 Nominace Nahlásit |
Tím, že dětem ukázala pár islámských oděvů, jim zatajila naše právní základy? Tak to by mě zajímalo, co nám zatajovali, když jsme si na ruce a nohy museli ve škole navlékat igelitové pytlíky.
0 Nominace Nahlásit |
Předvádění odlišných kultur = utajování našich právních základů? Hmm, zřejmě sis dal kvalitní matroš.
0 Nominace Nahlásit |
Tak tato otázka zcela určitě rozčílí nějaké sluníčkáře.;-) Myslím si že ta soudružka učitelka má podobný přístup jako její některé bývalé kolegyně z dob socialismu,kdy ohlupovaly děti tvrzením že Plzen osvobodila Rudá armáda.Jde o vymývání mozků mladým a je to strategie eurobolševiků.Ani bych se nedivil kdyby byl král Vladislav Jagellonský prezentován touto ženskou jako xenofobní král a rasista,který se postavil Turkům navzdory.
0 Nominace Nahlásit |
tak jen doplnění k tomuto zbytečnému tématu:
Konvička je úchyl, který se tím svým opakovaným obscénním rochněním
v sexuálních tématech kompenzuje patrně svou nepřiznanou sexuální
odchylku. Dávat sem odkazy na jeho zvrácené úlety je nejzbytečnější
činnost, jakou může člověk na internetu dělat.
Upravil/a: xxx3
0
před 3303 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Len poznanie dokáže hodnotiť dovtedy nepoznané.
Čo to znamená?
Vysvetlím svoj pohľad:
1 – Ak chceme naučiť naše deti nášmu právnemu základu, nestačí len
namemorovať (nabifľovať) znenía zákanov a ich použitie v praxi, ale aj
ukázať v čom sa odlišujú iné právne a kultúrne základy iných
civilizácií.
2 – Je jednoduché odsúdiť iného za jeho názory, ale zamyslieť sa nad
príčinami týchto názorov je pre mnohých, ak nie väčšinu, už, podľa ich
názoru, zbytočne namáhavé, preto vďačne preberú názor iných bez
vlastnej námahy.
PS.
Pre zrozumiteľnosť niektorých „odborníkov“ sú vety vo vysvetlení
označené číslami.
Dodatok:
Netradičný ale prakticky zaujímavý spôsob výuky, ktorý nie je ojedinelý,
ani na uznávaných školách vrcholu civilizácie vo vyspelých štátoch sveta
medzi iným VB, USA. Plne súhlasím s názorom školy a slovami riaditeľa
školy v uvedenom odkaze
PS. Možno nasledujúci príbeh, o praktickej ukážke v škole, sa bude
niektorým zdať mimo témy, je to ich názor:
Pred začiatkom prác počas praxe študentov vyučujúci najprv oboznámi
študentov so zásadami bezpečnosti práce. Počas tejto prednášky prakticky
v ukážke dvoch študentov nedodržania bezpečnosti počas práce (oslovenie
študenta pracujúceho so skrutkovačom odzadu, načo sa tento otočil a
následne v otočke bodol (nie v skutočnosti) oslovujúceho študenta do
brucha…
Je to praktická ukážka a teraz si predstavte pisálka z novín, alebo
miestneho „politika“, ako by to dokázal rozmazať kvôli vlastným záujmom
„na škole sa učia vraždiť, škola zabijákov, …“ A skutočnosť? Na
praktických hodinách nedošlo k žiadnemu úrazu, študenti si ukážku
zapamätali.
Upravil/a: led
0
před 3296 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bylo by načase aby si nějaké takové etudy vyzkoušelo školství třeba v Saudské Arábii.Navrhoval bych třeba etudu z křestanství nebo nauku o rovnoprávnosti žen.Jen mě to tak napadlo když bude SA vést Radu OSN pro lidská práva…
„na škole učíte vraždiť, robíte tu školu zabijákov, …“ tieto
slová naozaj padli od niektorých teoretikov, učiteľov nemanuálnych
predmetov, počas jednej z porád. Dotyčný neortodoxný učiteľ praxe si
svoj spôsob výučby (etudy študentov) používal pri rôznych
príležitostiach) obhájil a tieto praktické ukážky „etudy študentov“
prevzali aj iné školy.
etuda – zahranie krátkej scénky