Roztančené kuře s vidličkou a nožem – navíc se slušivou mitrou, olizující se pašík s bryndákem kolem krku, s pořádnou kudlou a vřelým úsměvem, ryba cenící tesáky s trojzubcem… Těmito kreslenými „lákadly“ jsou často „vyzdobeny“ vozy potravinového zásobování nebo rovnou provozovny s občerstvením. Kde se tenhle – podle mne dost morbidní – nápad vzal?
Doplňuji:
No nevím. Podle mne by tam nemusely být ty kudly. Šťastné kuře
provádějící harakiri ve mě chuť příliš neprobouzí. 🙂
Fotku z porážky bych zase šacovala spíš na sabotáž nějakého
vegetariánského klanu… Nejde ale jen o auta. Ty zvrácené malůvky jsou
i na obchodech a restauracích…Naštěstí ne na všech…:-)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? meTTax, aramah, iceT, hanulka11, redy, Elssir před 4494 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Proto, aby každý pochopil o co jde.
Otázka líbí nebo nelíbí je cosi jiného. Kdyby to prase brečelo, ani já
bych to nekoupil, už kvůli té reklamě.
No a takto výrobci reklam uvažují 😉.
Doplňuji:
Jen si přestav, že by v tom označení auta (reklamě) byla fotka, třeba
z porážky prasat ☹. Děs, že jo??
Upravil/a: www
0 Nominace Nahlásit |
no jsou rozkošní a prostě k sežrání- mnohdy člověk žasne co dovede reklama a hlavně která hlavinka ji zase vymyslela ......kde se nápad vzal – netuším
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s www, že reklama s porážkou prasat by byla ještě
nechutnější, toto ale je také dostatečně nechutné. S liberalizacií a
svobodou projevu jsme přijali mnohé co je v USA nezákonné. Jsme
svobodomyslnější než „kolébka demokracie“. A tak tu kvete porno,
drogy,korupce, hazard na každém rohu. Komerce zaměřená na podporu
úchylností,sprosťáren a debylit vychází vstříc lůze všech
sociálních vrstev. Kultura a kulturnost se úplně vytratila, nebo skomírá
na okraji společnosti v bázni před hordou barbarů u moci i v ulicích.
Inteligence střední vrstvy, která je tvůrcem kulturní společnosti je
decimována lůzou u moci i lůzou v ulicích. Dokonale vytvořený
pseudodemokratickyl systém dovolí každou dekadenci, která toto naplní. Pak
i tyto reklamy mohou v klidu dekadentně působit na mládež a vyrostou
z nich" ještě větší blbci, než jsme my".
Doplňuji:
Oprava :Tak tvrdě jsem, debilita, napsat nezamýšlel.
Zdroj: ,
Upravil/a: Kohut57
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |