V celku úspěšné rádio, třeba rádio Hlas, vysílá reklamu na jiné, konkurenční rádio, třeba rádio Ucho. To nemá logiku, vždyť je to konkurence, které jim odebírá posluchače i potencionální inzerenty.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Drap před 4388 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Radia vysílají reklamu tomu, kdo si ji zaplatí. Dalším důvodem může být, že jsou obě stanice nějak propojeny. Třeba mají stejného vlastníka.
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, anonym, anonym
před 4388 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Rádia mohou mít stejného majitele. Například skupina Lagardére Active ČR, zastřešuje rozhlasové stanice Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Dance radio či slovenskou Europu 2.
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, anonym, anonym
před 4388 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dříve, naposledy tak před dvěma lety, než jsem „přesedlal“ na Frekvenci 1 jsem poslouchal strašně dlouho rádio Orion a tam dávali reklamu na rádio Apollo, taky mi to vrtalo hlavou ale nakonec jsem zjistil, že obě rádia patří do skupiny „Hitrádií“ a na F1 vysílají reklamu na Evropu 2, protože obě rádia za 1) vlastní Michel Fleischmann a tím pádem patří do skupiny L'agardere a za 2) sídlí ve stejné budově.
3Kdo udělil odpovědi palec? huxa, briketka10, anonym
před 4388 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek