Dobrý den, potřebuji pomoct. Objednal jsem si u 02 internet a TV. Čekal jsem přes měsíc než mi příjdou službu vůbec zapojit. NEjdříve šel jenom intrnet a TV vůbec. Teď jí užívám týden a jsou s ní pořád prblémy. Už jsem měl i objednaného technika. Občas služba vypadne, cca každou půlhodinu. Setobox se ruší s routerem. Dochází mi nervy platit si za tuto službu. Proto chci smlouvu zrušit. Smlouva byla sepsána v pobočce O2. Děkuji za odpovědi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? gnr54, Elk před 5140 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jak znám O2 tak je smlouva nejméně na dva roky a zase budete platit !!
Na druhé straně znám celkem dost lidí, kteří tuto službu ve spokojenosti
využívají.
Záleží jak daleko jste od jejich ústředny. Pokud je to hodně daleko
(víc jak 4km) budete mít potíže pořád, ale na to vás měl upozornit
technik.
Možná že by to šlo využít jako důvod ke zrušení smlouvy.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím zda máte právo zrušit smlouvu, jen proto, že bydlíte příliš daleko od ústředny.
Třeba u mobilního operátora T-Mobile musíte platit i když nemáte v lokalitě signál
(trochu na hlavu, ale podle zákona v pořádku)
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=668019
0
před 5140 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek