Ahoj,
k Vánocům jsem dostala iPad 4. Asi před měsícem se ale vyskytl
problém – rozbil se nám USB kabel, nebo spíš „částečně přetrhl“.
Tak jsme si objednali nový a při prvním nabíjení šlo všechno úplně
v pohodě. A když jsem ho chtěla nabít podruhé, psalo mi to tam, že mám
iPad připojit do nabíječky, přitom jsem ho v nabíječce měla. A potom
jenom na milisekundu bliklo bílé okno a dál se nedělo nic. Vzali jsme to do
opravny, kde nám řekli, ať zrušíme iCloud (Apple ID) účet, tak jsme tak
udělali. Když jsme si iPad šli vyzvednout z opravy, bylo nám řečeno, že
šel úplně bez problémů nabít. Včera jsem si užívala nabitého,
opraveného iPadu. Ale včera se vybil a teď s ním máme úplně stejný
problém, jako předtím – nejde nabít. Co s tím máme dělat :(?
Zajímavá 0 před 3855 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mě se to stalo u tabletu IGET. Taky mi nešel nabít i kdž jsem ho měla na nabíječce. Jestli teda není problém v iPadu tak je problém v nabíječce. My jsme koupily novou a už jde normálně nabít
0
před 3852 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek