Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Poradí někdo, kde je problém? U antiviru ESET, nebo v Internet Exploreru?

Mám instalovaný antivirový program ESET Smart Security 10. Je v něm obsažen modul „Ochrana bankovnictví a online plateb“.
Asi před dvěma měsíci, mi tento modul začal dělat problémy.
Při zapnutém tomto modulu a spuštění prohlížeče Internet Explorer v chráněném režimu, dochází k tomuto:
spustím prohlížeč „Internet Explorer“, zobrazí se mi předvolený „Seznam.cz“.
V liště záložek zakliknu „ČSOB InterBanking 24“.
Krátce problikne spouštění „Ochr.bank. a online plateb“ , nad záložkami se „točí“ kolečko nabíhání u adresy „eset.com“, ale ihned se mi vypíše hláška: „Program Intrenet Explorer přestal pracovat“.
Pod tímto je ještě vypsáno: „Problém způsobil, že program přestal správně fungovat. Systém Windows program ukončí a oznámí vám, zda je k dispozici řešení“. Dole pak „Ukončit program“.
A otevření stránek banky se neuskuteční.
Po zakliknutí „Ukončit program“ dochází ke stálému opakování hlášky „Hledání řešení problému“ a po jeho ukončení se opět objeví: „Problém způsobil, že program přestal správně fungovat. Systém Windows program ukončí a oznámí vám, zda je k dispozici řešení“. Dole pak opět „Ukončit program“.
Po tomto druhém opakovaném „ukončení“ se nahoře zobrazí malá tabulka „Chráněno Eset“, „točení“ kolečka u „eset.com“ se zastaví a dole se objeví hláška: „Problém s touto webovou stránkou způsobil zavření a opětovné otevření záložky v aplikaci Internet Explorer“.
A toto se stále opakuje.
Pokud se chci dostat zpět do úvodní obrazovky, je nutno zakliknout vpravo nahoře křížek pro zrušení prohlížeče.
Pak se ale objeví tabulka s hláškou: Ochr.bank. a online plateb – Zabezpečený prohlížeč byl otevřen.
Takže antivirový program je spuštěn, ale způsobí „zablokování“ Internet Exploreru.
Takže, pokud se chci na banku dostat, musím modul „Ochr.bank.a online plateb“ vypnout.
Pak se na banku, bez problému, z prohlížeče Internet Eplorer dostanu.
Provedl jsem úplnou přeinstalaci aplikace antiviru, ale ani to nepomohlo.
Při online spojení se servisem ESETu mi technik provedl rovněž přeinstalaci antiviru ESET, hodinu se snažil, ale výsledek nebyl žádný.
Uzavřel akci s tím, že je závada asi v OS, nebo ve vlastním Internet Exploreru.
Aplikace antiviru, když se spustí, je prý v pořádku.
Nějak se mi to ale nezdá, jinak Internet Explorer funguje bez problémů a rovněž i po vypnutí modulu „Ochrana bankov. a online plateb“ se chová korektně a na stránky banky se připojím.
Nedá se někde v „Nastavení Int.Exploreru“, v „Možnostech internetu“, něco nastavit, případně zrušit, co by tento problém odstranilo?
Nebo, pomohlo by případně, v tomto „Nastavení Int.Exploreru“, v „Možnostech internetu“, provést „Obnovení nastavení aplikace Int.Exploreru do výchozího stavu“ a co by to způsobilo?
Poradí někdo, vzhledem k výše popsanému, kde by mohla být chyba, případně jak ji odstranit?
Za odpovědi děkuji.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 2877 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Problém může být v obou programech, případně v jejich kombinaci.

Já bych pro přístup do internetového bankovnictví Internet explorer
nepoužila, přestože se dnes říká, že novější verze jsou lépe zabezpečny.

Další možnost je problém s webem. Konkrétně ČSOB (mám u Poštovní
spořitelny účet, který už nepoužívám) měla problém s platností certifikátu
(musela jsem jejímu certifikátu povolit výjimku).
Navíc data „tahá“ z Belgie, takže se někdy něco „sekne cestou“.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek