Pro mně osobně slovo „německý“ nabývá téměř pejorativního významu. Věci tam vyrábějí Turci, původem ze Střední Asie. Němec sám si neumí ani nic opravit. Telefonní služby pro pevné linky jsou otřesné. Neznají nic, jako internet pro každého, ani v turistických informačních centrech. Značka Mercedes strmě padá ke dnu, co do kvality a spolehlivosti. Po předloňské návštěvě v této zemi jsem byl hluboce zklamán, zlaté Česko. Nemělo by se říkat spíše „japonská kvalita“?
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? yuko, aliendrone před 1730 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Koho si tam pozvali, to tam mají. Hlavně že Češi , Poláci, Slováci atd. měli uzavřený přístup na jejich trh práce až do roku 2011, ač jsme byli v EU od roku 2004. Zacházejí s námi jak s usmrkánky. Jsou to pokrytci, z našich zemí si vybírali jen doktory a IT inženýry. Němci pěkně panikařili, že se jim v roce 2011 po otevření trhu práce nahrnou miliony Poláků do země. Poláci samosebou nečekali na Němce a od 90.let pracovali v ostatních zemích EU, jako Británie, Francie.
0 Nominace Nahlásit |
NE!!! Rozhodně NE!!! Pracuji s německými firmami a tak kapku… dost jim vidím pod pokličku… NE!!!
0 Nominace Nahlásit |
Když jsem byl v Syntesii, tak Německo chválili. Bylo to poté, kdy Němci byli mistry světa ve fotbale. Pokud i tady budou hrát na úrovni okresu, tak uvěřím, že je to s nimi špatné. Ale spíš to jde dole vodou.
0 Nominace Nahlásit |
Ono také HODNĚ záleží KTERÉ Německo máš na mysli. Dederóny nemůžeš srovnávat třebas s Bavory ani náhodou a to ani po tolika letech od sjednocení.
Jinak se ztotožňuji s odpovědí Hufnágla, on takový „německý výrobek“ vyrobený v Polsku pro nás je úplně něco jiného, než ten samý výrobek vyrobený v Německu pro Němce/západní EU. A co se týká Mercedesu, tak poslední 4–5 let sice nemá nejlepší ratigny u pojišťoven jako třeba WarrantyDirect (a to je JEDINÉ relevantní kritérium, na „odborné plky“ v časopisech apod. kálí Bílý Tesák), ale to je dáno jednak „velkým zamícháním karet“ s emisními eurozločiny posledních let, druhak je to MERCEDES, i originální čepička od ventilku na něj stojí 3× tolik, než většina jiných. A od toho se odvíjí i celkové pojistné sazby. ;) :)
Nebo bys chtěl Medvěda srovnávat s Toyotou iQ, která má sice špičkové hodnocení, ale ruku na srdce, to je spíš záležitost pro panenky. ;) :) Hele, u VŠECH výrobců NORMÁLNÍCH aut mají s dementní emisní europolitikou problémy a fakt, že nejlepší v hodnocení značek je DAIHATSU o mnohém vypovídá. A doufám, že víš, co Daihatsu v Evropě prodává za „auta“. Pravdu ale máš v tom, že skutečně linky opouští více zmetků, než v minulosti (právě díky zvýšení komplikovanosti a náročnosti montáže).
Ostatně sami Němci v Mercedesu si tento fakt uvědomují a hledají řešení jak se neschopných čmoudů zbavit > https://roklen24.cz/a/SuaTj/digitalni-tovarna-automobilky-mercedes-benz-to-je-factory-56 ;) :)
0 Nominace Nahlásit |
Edison: ty s nimi pracuješ, tedy s lidmi na vedoucích místech. Tam fakt Turci moc nejsou. Já s nima nepracoval, ale BYL jsem tam, vlastní zkušenost.
Jako technik. Dělají pro nás zakázku, ale aby mohli v určité fázi pokračovat, je nutné, aby některé naše systémy byly funkční. Tak je oživuju. Nejen u nich, ale nakonec i u finálního zákazníka.Ta firma, o které mluvím je subdodavatelem montážních prací, my jejich zákazníkem, finální produkt dodáváme koncovému zákazníkovi. Takž já tam pracuji s dělníky, mistry a středními managery. V podstatě jako technik – zástupce zákazníka. Je to fakt na palici… Nedávno jsme podobným systémem dělali jinou podobnou zakázku, ale s českým subdodavatelem. Tehdy jsem říkal, že takovou příšernost už nikdy. Ať už technicky, nebo managersky… Mno… musím se jim hluboce omluvit. Ten bordel, co je v D jsem neviděl ani v Polsku. Ať co se týče techniky, technického zpracování, přístupu dělníků, ale i managerů.
Může být, z toho pobytu tam jen subjektivní dojem. Ale že Mercedes už nepatří mezi spolehlivá auta, to už jim nikdo neodpáře. I sami Němci to ve statistikách přiznávají.
Ne Keplere, Medvědi PATŘÍ mezi spolehlivá auta, jen už nepatří mezi ŠPIČKOVĚ spolehlivá jako celek (značka). Pořád jsou na tom lépe jako celek, než nějaký Fiat nebo Volkswagen. ;) :) Jenže pravda je to, že za ty prachy bych tedy ROZHODNĚ čekal víc. :(
Zrovna Fiat byl první auto, kompletované roboticky a ne po turecky. Každý díl a díleček má kód.
annas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |