Posílat to na reklamaci se mi nechce (měsíc budu bez PC, muset se s PC tahat přes město na poštu, čekat než mi reklamaci – poštovné proplatí)
Pokračování otázky z adresy
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4900 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
reklamační řád neukládá prodejci provést opravu ihned a už vůbec ne u vás doma.
leda by jste si to zaplatil.
0 Nominace Nahlásit |
Ten dopis se mi zdá zbytečný.Neumím si dost dobře představit,jak prodejce potažmo servis,který bude reklamaci vyřizovat,stěhuje dílnu se všemi potřebbnými přístroji,náhradními díly,a dalším potřebným vybavením,k Tobě domů.A nebo mu napiš,že všechny nutné náklady hradíš,ale potom se obávám,že nové PC,vyjde podstatně levněji.
0
před 4900 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
reklamovat lze pouze osobně u prodejce.Ten ale zpravidla opravy neprovádí a zasílá vadné zboží výrobci či autorizovanému servisu.Tohle je prostě riziko nakupování.Ale mohu si do požadavků dát náklady na cestu,které mi musí proplatit,pokud je ale reklamace uznána.
0
před 4894 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek