Avatar uživatele
anonym

Pomůže mi někdo prosím se stylizací toho dopisu prodejci ? Jak vysvětlit prodejci, aby opravu provedl u mě v bydlišti ?

Posílat to na reklamaci se mi nechce (měsíc budu bez PC, muset se s PC tahat přes město na poštu, čekat než mi reklamaci – poštovné proplatí)

Pokračování otázky z adresy

http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/je-to-na-reklamaci-je-to-na-vraceni-penez-co-mam-prodejci-napsat-do-mailu

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4900 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
arygnoc

reklamační řád neukládá prodejci provést opravu ihned a už vůbec ne u vás doma.

leda by jste si to zaplatil.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
tom004

Ten dopis se mi zdá zbytečný.Neumím si dost dobře představit,jak prodejce potažmo servis,který bude reklamaci vyřizovat,stěhuje dílnu se všemi potřebbnými přístroji,náh­radními díly,a dalším potřebným vybavením,k Tobě domů.A nebo mu napiš,že všechny nutné náklady hradíš,ale potom se obávám,že nové PC,vyjde podstatně levněji.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jmhad

reklamovat lze pouze osobně u prodejce.Ten ale zpravidla opravy neprovádí a zasílá vadné zboží výrobci či autorizovanému servisu.Tohle je prostě riziko nakupování.Ale mohu si do požadavků dát náklady na cestu,které mi musí proplatit,pokud je ale reklamace uznána.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování