Předpokládejme, že se to zákazníkovi stane jednou za čas a dále berme v potaz, že si některé zboží zapomene namarkovat. Když přijde kontrola, myslíte si, že neuvěří nakupujícímu, že se spletl?
Půjde vůbec o krádež, když zákazník neopustil prodejnu? Odjakživa platilo, že zákazník se zbožím musí opustit prodejnu bez placení, aby šlo o krádež.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 743 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Tak, v případě řídkého omylu bych se toho nebál, ze dvou důvodů.
Ale 2) Je to tak napsáno i v v pravidlech těch hypermarketů, že pokud při náhodné kontrole zjistí, že jste si „zapomněl“ či špatně naskenoval jednu, dvě položky, tak potom podrobně zkontrolují celý nákup ve vozíku i v taškách. A teprve pak – pokud to je jedna, dvě, omylem položky, tak Vám to tolerují, a jenom nechají Vás zaplatit celý ten nákup. Ale pokud by při té úplné kontrole zjistili že jste nezaplatil větší počet těch položek, nebo celý nákup, nebo i cenné věci (přesně ta pravidla neznám), tak teprve pak to bude horší – viz bod 1..
Ještě vlastně 3) – v tomto případě se ale nelze odkazovat na původní „.. Odjakživa platilo, že“.. – protože pokud použijete tu samoobslužnou pokladnu, tak tím ale smluvně akceptujete jimi určené podmínky" – tedy že Vás smí zkontrolovat už na té pokladně, a už tam, když projdete bez zaplacení, tak to může být krádež (viz výše 1,2). Přece proto Vám tu důvěru dali, ať si to namarkujete sám, že je neokradete, že?
Upravil/a: petrph
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Rokio Nahlásit |
Ne neuvěří. Pokud se občas plete, má si vše alespoň2× překontrolovat. Za pokladnami je to bráno jako krádež, i když je ještě v obchodě.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek